ElskeJunior Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Mijn konijn niest de laatste tijd.Weten jullie wat het is?
Sanne1993 Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Kan van alles zijn. Als hij af en toe niest zou ik me er niet zo druk om maken, dat kan gebeuren. Als hij het regelmatig doet zou ik het even laten checken bij de dierenarts
MissV Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Doe een search op het forum, ontelbare topics over nijnen die niezen in allerlei omstandigheden....
ElskeJunior Geplaatst: 24 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2014 Het is al wat minder.Waarschijnlijk verkouden.
Modwain Geplaatst: 25 augustus 2014 Geplaatst: 25 augustus 2014 ik heb gemerkt dat het ook aan de bodem bedekking kan liggen. Wij gebruiken op dit moment nog stofvrije vlokken, maar als we de kooi net verschoond hebben dan moeten ze een beetje niezen. In het begin hadden ze dit niet, later hadden ze dit af en toe maar de laatste paar weken hebben ze het op de dag dat de kooi verschoond word, vandaar dat ik toch echt denk dat het bij ons aan de bodemdekking ligt.
Aanbevolen berichten