De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 9 november 2007 Geplaatst: 9 november 2007 Help, probleempje hier. Ik had sjoerd in de ren buiten maar ook bunny. En nu heeft sjoerd bunny heel hard gebeten door de ren heen. zn tandvlees bloed. Kan ik hier wat mee? is dit erg?
Lia Geplaatst: 9 november 2007 Geplaatst: 9 november 2007 Hoe erg bloed het? Normaal geneest een wond in de mond snel.Kan je het zien ?bv de grootheid blijft het goed door bloeden
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Geplaatst: 9 november 2007 t is gestopt met bloeden. zn tandvlees is wat beschadigd.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Geplaatst: 9 november 2007 Hier wat foto's. Is niet heel erg duidelijk geworden, maar k wilde m geen pijn doen.
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 november 2007 Geplaatst: 9 november 2007 Je kan wel uit voor zorg naar da gaan en hem antibiotica geven.Dat helpt trouwens niet tegen een abses!! maar als het goed gebloed heeft geneest het meestal goed.Dus nu heb je al onder vonden 2 mannen samen los kunnen elkaar door de tralies trekken he.
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 november 2007 Geplaatst: 9 november 2007 geef bunny nog eff een dikke knuffel van me cindy
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Geplaatst: 9 november 2007 Gaat wel goed met bunny. Had dit nog niet verwacht van sjoerd. hij is normaal altijd erg lief ook naar andere mannetjes konijnen toe. Maar ja hij zit natuurlijk ook niet lekker in zn vel nu net na die castratie.
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 november 2007 Geplaatst: 9 november 2007 Het kan altijd gebeuren als zijn de konijnen normaal nog zo lief soms zijn het duiveltjes.Net als mij bo die toch een paar tanden door de tralie´s trok!!!Doet ie anders nooit hoor.Maar hun instinct brengt hun zo te reageren.
shanty Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 Ogh wat sneu hoe gaat het nu met hem ..
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Geplaatst: 10 november 2007 Gaat wel goed, gister was zn lip aan een kant wel een beetje dik gewordne, maar dat is vandaag al een stuk minder. Ik heb het wondje gister en vandaag schoongespoeld. Het ziet er al een stuk beter uit. Valt weer mee gelukkig. Vandaag de halve dag in de tuin rondgehuppeld, hij lijkt er geen last van te hebben ook niet met eten enzo.
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 oke dan zal het vast wel genezen hoor.
Aanbevolen berichten