rocky Geplaatst: 9 november 2007 Geplaatst: 9 november 2007 even een vraagje. Mijn voedster is al een tijdje aan het kwakkelen met haar ontlasting. Dan harde puddingdrollen dan normaal dan weer plakpoep. Ze zit samen met haar gecastreerde vriend. Kan ik haar nu een avond en nacht alleen in een kooi zetten. Wel vlak bij hem zodat ze elkaar kunnen zien. Puur en alleen om uit te testen hoe haar keutels nu zijn. Tevens is ze ineens zo dik geworden. Ze valt aan op de biks bak en de keukenweegschaal geeft haar gewicht niet eens aan. Ben bang voor haarbal effect ook omdat ze haar vriend enorm veel wast en aan zijn haren eet. Ze krijgt regelmatig prozyme maar vindt het moeilijk te kontroleren of haar buik erg hard is of niet. Nou een heel verhaal hoop dat jullie het snappen. maar de hoofdmoot is of ik ze een nachtje alleen kan zetten zonder straks weer problemen te krijgen met koppelen.
rocky Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Geplaatst: 9 november 2007 is er dan niemand die me hier advies over kan geven
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 9 november 2007 Geplaatst: 9 november 2007 naast elkaar in de kooi kan volgens mij wel. Van de rest weet ik ook niet.
Caroline Geplaatst: 13 november 2007 Geplaatst: 13 november 2007 Als ze naast elkaar staan en elkaar dus kunnen ruiken, dan is er geen probleem om ze een nachtje te scheiden hoor. Het is ook niet zo dat ze naar de DA gaat tijdens de scheiding bv en met een andere geur aan haar, dus dat zit wel goed.
Aanbevolen berichten