Christaaa Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 En ik maak me nu toch echt zorgen over je konijnen en ik ben bang dat het gegrond is. +1
Anjo Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik begin me langzamerhand af te vragen of het bestaan van die konijnen er ook niet bij verzonnen is of het is gewoon dat ik dat heel erg hoop.... Ik weet wel een ideale oplossing: die kooitjes vullen met knuffelbeestjes, je kunt ze er elke dag uithalen, er mee gooien zelfs, ze laten vallen, mankeren nooit wat, hebben geen verzorging nodig en je hoeft er ook geen vragen over te stellen hier
Deeskuh88 Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 Bunnysgirl, waarom doe je dit? We willen je allemaal helpen om het goed te doen, iedereen maakt fouten. Maar dan moet je ons wel de kans geven. Vertel ons alsjeblieft de waarheid. Hoe is jouw woonsituatie? Wat mag en kun je met en voor jouw konijnen? Alleen dan kunnen we je helpen.
femmeke Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 Serieus, als je dan een foto ban internet plukt zorg dan wel dat het echt lijkt. Je konijn heet Witje, wat ik van eerdere foto's herinner was ie ook wit en dan ga je een zwart konijn hier neerzetten? Das wel heel slecht liegen
MissV Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 Wat Anjo zegt...misschien moeten we maar hopen dat ze geen konijnen heeft en daar ook over heeft gelogen. In ieder geval neigt dit voor mij naar het vragen om aandacht, wellicht moeten we gewoon maar niet meer reageren op topics van TS. Overigens rij ik zo naar Purmerend als het moet om konijnen te gaan halen, maar dat terzijde...
Ainariel Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik heb haar gerapporteerd. Het is nu wel overduidelijk dat ze hier de boel loopt te belazeren. Van mij mag ze van het forum verdwijnen, totaal geen aanwinst. Eerder een permanente bron van grote ergenis...
Sanne1993 Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 Dit topic wordt gesloten voordat het echt uit de hand gaat lopen.
Aanbevolen berichten