Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal,

even wat tips nodig... Mijn konijn is een 2 weken geleden een beetje ziek geworden, hier is ze voor behandeld met een kwart pilletje metrasol.(7 dagen lang) ... nu at ze ook niet meer... Eindelijk zag ik dat ze weer at, maar heeft ze nu opeens diarree.. ik ben bang dat als ik hem op alleen hooi zet dat ie weer niks eet. ( nu eet ie namelijk al vrij weinig alleen biks) 

gister heeft hij wel op het gras gezeten en daar wel pittig van gegeten, kan het hier aan leggen?

wie o wie heeft tips!

Geplaatst:

Ik zou idd even overleggen met de dierenarts. En zet je konijn ergens waar geen vlieg kan komen want een konijn met diarre of plakpoep is een walhalla voor vliegen en maden.

Geplaatst:

Ik heb telefonische een medicijn gekregen die ik kon gebruiken, hier had ik toch niet zo een goed gevoel over, dus vanavond om 19.00 uur maar even naar het spreekuur. Jullie horen het resultaat nog... al super bedankt voor de reacties :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

binkie mee naar de dierenarts, hij kreeg meteen medicijnen en moet er nu en nachtje blijven... hij moet in de warmte bak , hij was namelijk 2 graden te koud... morgen mag ik hem weer halen..

Geplaatst:

binkie is een weekje ziek geweest, en ging nu weer voor het eerst het gras op.... dit heeft hij al een langere tijd niet gedaan, hij heeft hier veel gras gegeten en dat is zich gaan omzetten in gas en was het darmstelsel overhoop :( ...... komt goed !!! voor furbie is het wel raar zo een nacht alleen!

Geplaatst:

Super dat je zo snel naar de DA bent gegaan! Duimen dat ie er nu boven op komt en inderdaad wat ainariel zegt als ie beter is weer voorzichtig opbouwen met alles dat ie te eten krijgt.

Geplaatst:

Bink is er weer aardig bovenop... temperatuur is weer goed en hij heet weer hooi... hij was ook erg actief meteen zijn hele hok verbouwen.... goed voeren en in de gaten houden!! dankjulliewel voor de reacties en tips...:)

• Vind ik leuk 1
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .