Jojo124 Geplaatst: 23 juli 2014 Geplaatst: 23 juli 2014 Mijn zesjarig konijnenspel echt raar de laatste twee dagen eet ie zo weinig. En drinkt ze zo weinig Heb net gehoord dat ie na het drinken zo een raar geluidje maakt het lijkt op knorren of dat er iets vast zit in zen mond ofzoHij wankelt/stapt instabielIk weet niet wat er is HELP echt snel Tnx 1
Bunnysgirl Geplaatst: 23 juli 2014 Geplaatst: 23 juli 2014 die kan je helpen wat je konijn heb ik hoop die dat hij/zij longontsteking heb dan kan hem/haar afschrijven zie je aan mijn konijn .
Jojo124 Geplaatst: 23 juli 2014 Auteur Geplaatst: 23 juli 2014 Ben naar DA gegaan DwangvoerenMedecatie int mondje spuiten En binnen tien dagen terug komen voor operatie van ontstoken tand(waardoor zij niet eten kan)Ze moet nu ook binnen zitten omdat ze diarree heeft
Ainariel Geplaatst: 23 juli 2014 Geplaatst: 23 juli 2014 Beterschap. Met dit soort dingen niet twijfelen: direct naar de dierenarts. Een konijn is nl heel erg ziek als je aan hem ziet dat hij ziek is.
Jojo124 Geplaatst: 23 juli 2014 Auteur Geplaatst: 23 juli 2014 Euh haar darmen lagen stil vandaar al die medicatie Maar is het nu normaal dat haar buikje zo geluid maaktOngeveer zoals een mens honger heeft zo klinktIs dat dat haar darmen nu pas terug werken Help me ben ongerust
Jillesvs Geplaatst: 24 juli 2014 Geplaatst: 24 juli 2014 Als de darmen stil liggen lijkt het mij dat die langzaam weer op gang moeten komen, waardoor dat geluid ontstaat. ik weet het niet zeker hoor!
MissV Geplaatst: 24 juli 2014 Geplaatst: 24 juli 2014 Hi, heel zacht gerommel uit de buikstreek kan normaal zijn, hard gerommel/geluid wordt vaak geassocieerd met gas.Als je het duidelijk kunt horen zonder dat je echt je oor er tegen aan moet leggen, dan zou ik het in de gaten houdenen wellicht anders weer je DA bellen. Als het borrelt, maar ze begint weer te eten en ze ligt er niet futloos bij, dan zou het normaal kunnen zijn. Succes!
Jojo124 Geplaatst: 24 juli 2014 Auteur Geplaatst: 24 juli 2014 Lijkt iets beter te gaan Egt Ron springen in hr hok doet ze ng niet maar soms eet ze wat hooiEn als ik ze dwangvoeder begint ze al te proberen weg te gaan Gisteren was dat niet het geval
Aanbevolen berichten