po<3 Geplaatst: 22 juli 2014 Geplaatst: 22 juli 2014 Ik heb een.paar wormen in het poep van mijn.konijn gevonden. Kan het.ook gekomen zijn door het vieze hok. Of moet ik nu echt naar de dieren arts?
Sanne1993 Geplaatst: 22 juli 2014 Geplaatst: 22 juli 2014 Of het nou wormen zijn of maden, je moet er zeker mee naar de dierenarts!
DeboravanMaanen Geplaatst: 22 juli 2014 Geplaatst: 22 juli 2014 Kijk dan even heel goed naar de kontjes van je konijnen, grote kans dat de maden daar ook zitten. Zo ja zul je inderdaad zsm naar de dierenarts moeten.
Domino Geplaatst: 22 juli 2014 Geplaatst: 22 juli 2014 En? heb je al gekeken? Stel dat het maden zijn, dan is het echt heel erg belangrijk dat je echt supersnel naar de dierenarts gaat. Als het DE maden zijn die je konijn ook aantasten, kan het met een paar uur al fataal zijn. Het is daarom echt heel belangrijk dat je even kijkt of je konijnen schoon zijn. Er kunnen ook gewone vliegenmaden op alleen de keutels zitten, dat is wel smerig en zaak dat je de boel schoonmaakt, maar die maden van de groene vlieg zijn voor je konijn levensgevaarlijk.
Deeskuh88 Geplaatst: 22 juli 2014 Geplaatst: 22 juli 2014 Maar ook met wormen moer je naar de da! Niet alleen als het maden zijn...
MaddyB Geplaatst: 23 juli 2014 Geplaatst: 23 juli 2014 Mag ik vragen hoe het nu gaat met je konijn?Ben je naar de dierenarts geweest en wat heeft deze hiervan gezegd?
Aanbevolen berichten