woezel&pip Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Hallo,Het is mij vanmorgen opgevallen dat onze 7 weken oude konijntje de puntjes van de oren hangen.Ik weet dat ze niet met flaporen worden geboren dus kan dit betekenen dat hij flaporen krijgt?Groetjes
woezel&pip Geplaatst: 18 juli 2014 Auteur Geplaatst: 18 juli 2014 Hallo, Ik plaats het hier ook maar even.Maar het is mij vanochtend opgevallen dat bij onze 7 weken oude konijn de puntjes van de oren zijn gaan hangen.Ik weet dat konijnen niet met flaporen worden geboren maar dat het later komt, dus kan dit betekenen dat hij flaporen krijgt?Groetjes
DeboravanMaanen Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Heb je er een foto van? Meestal beginnen de oren vanaf de kop langzaam naar beneden te zakken als het een hangoor is. Dan krijg je eerst een soort van helikopter konijn
woezel&pip Geplaatst: 18 juli 2014 Auteur Geplaatst: 18 juli 2014 Als goed is hier een foto! ( snap er nog niet zoveel van )
DeboravanMaanen Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Wat grappig, zo heb ik het nog niet eerder gezien.
MaddyB Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Misschien wordt het wel een hangoortje en hangen daarom de puntjes al.Wel een grappig zicht. 1
woezel&pip Geplaatst: 18 juli 2014 Auteur Geplaatst: 18 juli 2014 Of zou hij ziek zijn? Ik weet het niet. maandag komt de dierenarts hier voor een inenting misschien dat die het weet.
Sanne1993 Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Ik denk niet dat zijn oortjes zo hangen omdat hij ziek is hoor, ik denk dat je gewoon een konijntje met bijzondere oortjes hebt Je kan maandag natuurlijk altijd aan de dierenarts vragen of hij je konijntje gelijk even na wil kijken, dan weet je zeker dat hij niet ziek is. 1
woezel&pip Geplaatst: 18 juli 2014 Auteur Geplaatst: 18 juli 2014 Daar sta ik ook niet van te kijken dat het een bijzonder geval is dan, wij zijn meestal de gelukkige die dat hebben in de familie ik ben benieuwd wat het word of blijft
Syrabi Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Aaaaah wat lieeeeef XD wat een aparte oortjes! Is in elk geval niet de normale manier waarop hangoortjes gaan hangen. Dan staan de oortjes eerst verticaal of hangen ze af en toe, tot ze steeds vaker hangen. Je hebt nu scottisch fold oortjes 2
bunbun beauty Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Och wat leuk die oortjes zo, echt een droppie zou wel leuk zijn als ze zo zouden blijven staan. T lijkt me iig niet dat hij ziek is.. ik denk dat het idd een foutje is of dat ze nog gaan hangen. 1
Browny Geplaatst: 18 juli 2014 Geplaatst: 18 juli 2014 Wij hadden ook een konijn met zulke oortjes en die oortjes bleven zo staan echt schattig! 2
woezel&pip Geplaatst: 18 juli 2014 Auteur Geplaatst: 18 juli 2014 Ja het ziet er inderdaad schattig uit.
Aanbevolen berichten