Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Lieve mensen,

Mijn lieve Nina is vreselijk ziek, een mega grote gasbel en vanaf zaterdag niet meer gepoept :( Ik ben dan ook vanaf zaterdag elke dag 2 keer naar de da aan het gaan. Voor infuus en spuitjes en vanavond heeft ze dan nog extra parafine gehad. Hierop reageert ze eindelijk, met als gevolg een grote prop wat eruit kwam en nu diarree. De da zei me dat ik voor het slapen gaan alleen nog een keer parafine moest geven, maar is dat nu nog verstandig met diarree? Moet ik eventueel nu ook iets anders doen, voer aanpassen, ze krijgt nu natte peterselie en groente (ze eet ook zelfstandig). Ze is nog steeds heel actief, levendig, speels, knuffelig, ze wast haar vriendje en mij, kortom aan haar gedrag zou je gewoon niet zeggen dat ze ziek is! Zo was ze zaterdag ook al, ze heeft gewoon echt een onwijs sterke wil! Daarom wil ik nu ook echt alles goed doen, zodat ze beter wordt, want langzaam aan ben ik best een beetje opgelucht dat alles eruit komt, maar tegelijk, diarree bij een nijntje is ook niet goed. Overigens morgenochtend om half 9 gaan we weer naar de da, maar 8 uur wachten en niet weten wat te doen, is best lang. Hopelijk hebben jullie tips en of advies.

Groetjes,

bezorgde nijnen mama van Nina

Geplaatst:

De diarree komt waarschijnlijk van de paraffine, want het is een behoorlijk sterk laxeermiddel. Als ze zelfstandig eet zou ik me om die 8 uurtjes niet te druk maken en even afwachten wat de dierenarts morgen zegt.

Geplaatst:

hallo,

Uiteindelijk inderdaad niet gegeven. Vanmorgen terug op controle en bijna alles is los gekomen. Ze heeft toch nog een keer spuitjes gehad, maar de parafine kan ik nu gelukkig achterwege laten :) Zoals de da zei, ze is door het oog van de naald gekropen :)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Het moet inderdaad wel flink vastgezeten hebben als er al een paar dagen niks meer uitkwam. Gelukkig heeft de paraffine z'n werk gedaan en komt Nina er weer bovenop :)

Nog veel beterschap

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .