Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Diesel is terug thuis sinds gisteren! Hij at terug een klein beetje. Dierenarts vond het best dat hij terug naar zijn eigen omgeving kon omwille van de stress.. ik moet hem wel heel goed opvolgen en nog medicijntjes toedienen.

Vandaag heeft hij toch al wat meer gegeten en gekeuteld..

Hij krijgt nu ook een soort pasta op zijn pootjes, zodat hij dit schoon likt. Dit zou goed zijn om de haartjes in zijn darmen af te drijven.

Dierenarts ging ook andere biks bestellen voor hem wat zou kunnen helpen..

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb die prozyme ook in huis. Het wordt gewoon in een klein zakje verstuurd dus kan gewoon in de brievenbus. Ik merk nu ik het geef (ze zijn ook fijn allemaal in de rui) dat ik een hoop kettingkeutels tegenkom, wat dus inhoudt dat de haren eruit komen. Dus het lijkt wel te werken. Het kan geen kwaad en heeft geen wisselwerking met medicijnen ofzo.

Ik bestel het altijd bij Maryo's bunnystuff. Volgens mij is dat wel een onderdeel van Bunnybin dacht ik. Stel je bestelt het maandags voor een bepaalde tijd, dan kan je het bijna de volgende dag al in huis hebben. Zo snel doen ze dat ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Haha, is niet erg hoor. Hoor in elk geval goede verhalen over het spul, al zijn er ook altijd mensen die de werking bekritiseren ;) Das preventief ook te gebruiken of eventueel naast medicijnen. Wat dan werkt in het laatste geval is de vraag, maar als het werkt is het prima toch?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .