Deeskuh88 Geplaatst: 10 juli 2014 Geplaatst: 10 juli 2014 Dit is een eerder bestaand account. Bunnysgirl was haar eerdere naam. Google daar maar op, zegt genoeg
Bunnysgirl Geplaatst: 10 juli 2014 Auteur Geplaatst: 10 juli 2014 Dit is een eerder bestaand account. Bunnysgirl was haar eerdere naam. Google daar maar op, zegt genoeg je moet lekker naar je zelf kijken
bunbun beauty Geplaatst: 10 juli 2014 Geplaatst: 10 juli 2014 Maar dan zou het konijn in de eerste plaats nooit zwanger zijn geweest kunnen zijn aangezien mariolyn gecastreerd/gesteriliseerd was..
DeboravanMaanen Geplaatst: 10 juli 2014 Geplaatst: 10 juli 2014 T lijkt me niet verstandig iemand te gaan beschuldigen van het een en ander (zoals hier een ander account hebben). Om zo een hoop rellen en ellende te besparen. Het beheer kan kijken of ze een dubbel account heeft, lijkt me beter het aan hun over te laten.
Deeskuh88 Geplaatst: 10 juli 2014 Geplaatst: 10 juli 2014 Maar dan zou het konijn in de eerste plaats nooit zwanger zijn geweest kunnen zijn aangezien mariolyn gecastreerd/gesteriliseerd was..Ze zei toen dat ze dat zou laten doen ja... Daarom vraag ik me nu af of dat wel gebeurd is.
Bunnysgirl Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Geplaatst: 11 juli 2014 ze was niet gesteriliseerd de mannetje was wel gecastreerd maar die mis haar ook en ik hoop dat jullie een begrip heeft dat ik heel veel verdriet heb .
Evee Geplaatst: 11 juli 2014 Geplaatst: 11 juli 2014 Als jullie denken dat iemand een dubbel account heeft, stuur dan een pb naar de mods of rapporteer een bericht. Dan zullen wij het gaan uitzoeken. Op het forum graag ontopic blijven!
Bunnysgirl Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Geplaatst: 11 juli 2014 ik ben heel goed voor mijn beesten en ik maak drie keer per dag schoon
yuki-chan Geplaatst: 11 juli 2014 Geplaatst: 11 juli 2014 je moet lekker naar je zelf kijken Weet je zeker dat je 26 bent? Beetje onvolwassen. Er zijn talloze manieren om trouwens een ban te omzeilen, waardoor de mods niks kunnen tot voormalig gedrag zich weer gaat uiten, tot die tijd weten we niet wie waarachter zit. Wat het verhaal ook is, laten we hopen dat TS van deze situatie geleerd heeft.
Bunnysgirl Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Geplaatst: 11 juli 2014 Weet je zeker dat je 26 bent? Beetje onvolwassen. Er zijn talloze manieren om trouwens een ban te omzeilen, waardoor de mods niks kunnen tot voormalig gedrag zich weer gaat uiten, tot die tijd weten we niet wie waarachter zit. Wat het verhaal ook is, laten we hopen dat TS van deze situatie geleerd heeft. en jij dan
Proetski Geplaatst: 11 juli 2014 Geplaatst: 11 juli 2014 Ik geloof hier natuurlijk geen barst van. Als je zo'n goed baasje zou zijn had je hier wel informatie gegeven over je konijn om te zien wat je eventueel fout gedaan hebt en hoe je dat in het vervolg kan voorkomen
Sanne1993 Geplaatst: 11 juli 2014 Geplaatst: 11 juli 2014 Dan ben ik waarschijnlijk heel slecht voor mijn beesten, want ik maak maar een keer in de week echt schoon. 2
Laura1984 Geplaatst: 11 juli 2014 Geplaatst: 11 juli 2014 Aangezien het konijn in kwestie inmiddels helaas is overleden, kan hier een slotje op.
Aanbevolen berichten