Charita Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 Het moest er eens van komen, deze keer is Kyra niet lekker.Ze wil niks lekkers hebben en blijft maar in een hoekje. Het lijkt heel erg op wat Leyla deed toen ze gas had. Met het kleine verschil dat Kyra niet steeds gaat verzitten en rustig op haar buik gaat liggen.Ze is alert, maar zichzelf niet.Kan helaas pas om kwart voor 4 bij de dierenarts terecht, hoop maar dat dat goed gaat want dat is dan zeker al 5u zonder eten
Lienappelsien Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 Beterschap! Succes bij de dierenarts vanmiddag.
Charita Geplaatst: 23 juni 2014 Auteur Geplaatst: 23 juni 2014 Nou schiet mij maar af! Twee uur wil ze niks lekkers, wil niet naar buiten terwijl ze normaal als eerste buiten is, compleet zichzelf niet, ineengedoken in een hoekje.En ineens pakt ze toch voorzichtig een plakje gedroogde banaan aan, daarna 2 hapjes voer en 2 tellen laten rent ze naar buiten.Ze gaat nu het hele grasveld hupsend en rennend over en wast haar zusje alweer...Ben ik nou gek of...
Lienappelsien Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 Haha nou fijn toch? Er zat misschien iets niet lekker.
Charita Geplaatst: 23 juni 2014 Auteur Geplaatst: 23 juni 2014 Nou ja ik denk ben ik nou overbezorgd geweest? Ik denk: niet eten, alarmbellen, da bellen.DA heeft nu toch pauze, wacht t even af een uurtje. Is ze dan nog zo kan ik wel afbellen
StamperPluis Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 Ik zou hetzelfde gereageerd hebben. Ik vind je niet overbezorgd. Je weet het maar nooit met die nijnen. Fijn dat het beter gaat. Hopelijk blijft het zo.
Lienappelsien Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 O nee, ik vind je ook niet overbezorgd hoor. Het kan snel gaan met konijnen. Maar soms knappen ze ook opeens weer op zoals je nu hebt. Dat is toch alleen maar fijn?
Charita Geplaatst: 23 juni 2014 Auteur Geplaatst: 23 juni 2014 Ja gelukkig wel! Ik zie ze niet graag zo ellendig
Aanbevolen berichten