elnienkjo Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Gisteren viel mij op dat de linkerwang van mijn rammetje lager hangt dan aan de rechterkant. Hij heeft vorig jaar EC gehad en daar een licht scheef koppie aan overgehouden, maar het lijkt nu alsof de ene wang groter is dan de andere.Bram eet goed, hij is levendig, zijn wang voelt leeg en soepel aan, eigenlijk precies zo als de ander, en ik mag er ook aanzitten. Wat vinden jullie? Overigens ben ik van plan om morgenochtend even met hem langs de dierenarts te gaan, voor de zekerheid.
Charita Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Heb wel eens gelezen dat er dan iets met de kiesjes kan zijn. Mijn meiden hebben het ook wel eens maar dan trekken ze gewoon even een scheef bekkie, dat is niet continu.
Lonja Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Kijk maar even op de Facebook-pagina van Wilhelminapark, de post van 11 april: https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=x_SKU9S0FsLQOb3igPAL&url=https://www.facebook.com/pages/Dierenkliniek-Wilhelminapark/454581247952904&cd=6&ved=0CDYQFjAF&usg=AFQjCNGi_eH5tIWD4i73AA_D4TWrz38URQ&sig2=J9V6pd0Cwk9vk8oicj8tcQDaar lijkt het wel op vind ik. Fluf en Tinus hier op het forum heeft ook een konijn dat dat heeft. Naar de dierenarts ermee is sowieso goed om het te laten checken en wellicht is een kuurtje Panacur ook wel een idee, gezien hij EC heeft gehad en Wilhelminapark denkt dat het daar ook verband mee kan houden maar dat weet je dierenarts misschien allemaal wel
elnienkjo Geplaatst: 1 juni 2014 Auteur Geplaatst: 1 juni 2014 Maar op die link staat dat medicatie geen effect heeft of denk je dat hij een kleine terugval heeft? En ik moest ook gelijk aan Tinus denken
Christaaa Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Het ligt er een beetje aan of het nieuw is, denk ik. Maar even na laten kijken lijkt me wel verstandig, zodat je dingen met het gebit kunt uitsluiten.
Lonja Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Dat soort dingen zou ik dus even aan de dierenarts vragen of wellicht bij Wilhelminapark want zij hebben er blijkbaar ervaring mee. Er staat dat het soms nog helpt medicatie te geven. Misschien heeft het ook wel niks met EC te maken, maar als dat wel zo zou zijn dan lijkt het me niet dat het nog van de infectie een jaar geleden is toch? Tsja dat soort dingen weet ik ook allemaal echt niet, ik vond dit alleen gelijk herkenbaar maar meer weet ik er ook niet van
elnienkjo Geplaatst: 1 juni 2014 Auteur Geplaatst: 1 juni 2014 In ieder geval erg bedankt voor de info.
Aanbevolen berichten