Jolien_1999 Geplaatst: 6 juni 2014 Auteur Geplaatst: 6 juni 2014 Heey ik ben terug Ik heb itrafungol gekregen, kent iemand dit? Het moet oraal worden toegediend. En het is voor katten.
Gast Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 Dit middel is ook bekend onder de naam Itadrops en wordt breed ingezet bij onder andere knaagdieren die last hebben van schimmels. Itradrops bevat Itraconazol dit is een synthetisch breedspectrum triazole antimycoticum met een hoge activiteit tegen huidschimmels.Tegen huidschimmels bij:- kooi- en volièrevogels- post- en sierduiven- niet bedrijfsmatig gehouden kleine knaagdieren Hoeveel moet je dagelijks geven Jolien? En merk je ondertussen al verbetering?
Jolien_1999 Geplaatst: 11 juni 2014 Auteur Geplaatst: 11 juni 2014 Ik moet 1 ml per konijn per dag geven. En ik merk ook al verbetering. Het enige waar ik schrik voor had is dat de konijnen het niet lekker zouden vinden. Maar nee hoor ze vinden het heerlijk. Het middel werkt goed maar is wel duur. Dus hopelijk helpt het.
Aanbevolen berichten