SuperRick Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Hallo,mijn konijn van 8 jaar heeft zijn oog dicht (soms open) en heeft een nat oog.Hij eet en drinkt wel gewoon, alleen is wel rustig. Maar dat komt waarschijnlijk door zijn leeftijd.Is hij ziek, of?
SuperRick Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Geplaatst: 26 mei 2014 Ik zou ermee naar de dierenarts gaan Ben ik ook van plan. Volgens websites kan het of een ontsteking zijn of een tumor, maar hij eet en drinkt wel gewoon dus tumor denk ik niet. Het lijkt trouwens alsof ie huilt.
Sanne1993 Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Ook als hij gewoon eet en drinkt zou het een tumor kunnen zijn hoor. Een tumor doet niet altijd pijn en daarnaast laten konijnen het niet zo snel merken dat ze pijn hebben. Zodra ze stoppen met eten en drinken ben je eigenlijk al te laat, daarom kun je er beter nu alvast iets aan laten doen. Ik hoop natuurlijk voor jou en je konijntje dat het geen tumor is, maar je moet er natuurlijk wel rekening mee houden. Succes bij de dierenarts. Hopelijk valt het mee
Cathedral Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Ik zou zo snel mogelijk naar de dierenarts gaan. Via internet is het heel moeilijk om een juiste diagnose te stellen en hoe langer je wacht, hoe meer kans dat het erger wordt. Ik heb zelf zo goed als geen verstand van medische problemen, dus ik ga er ook geen uitspraak over doen. Het kan iets kleins zijn, maar evengoed iets ernstigs. Dus afspraak maken zou ik zeggen.
Fluffie&Bunny Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Bunny heeft dit ook wel eens en ik maak dan het oog schoon met afgekookt water en na 2 dagen was het over. Hij had wel van die gele pups in de ogen, daarom ook mijn vraag aan jou.
Aanbevolen berichten