Ga naar inhoud

Gestopt met verharen?


Drien

Aanbevolen berichten

Diesel was al een tijdje aan't verharen.
Hier een foto: 10330414_10202878816145721_3073204664086

 

Je ziet het wel niet zo goed, maar waar hij reeds verhaard is, is het wat donkerder grijs (vanboven op zijn rugje)..

Maar sinds hij paar dagen bij de dierenarts is moeten blijven (voor verstopping), is hij gestopt met verharen  :s 
Hij is toch al terug thuis sinds 14 maart. Ik dacht in het begin 'dat zal wel normaal zijn, door die stress enz'. Maar nu zijn we dik 2 maanden verder en hij verhaard nog niet verder.. 

 

Kan dit kwaad? Hij heeft nu dus eigenlijk voor meer dan de helft zijn wintervacht nog en het is zo warm nu..
Kan ik hem helpen of wat moet/kan ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je er weinig aan kan doen. Gaat het met z'n gezondheid weer goed?

1 van mijn konijnen was heel vroeg met verharen en is nu opnieuw compleet aan het verharen. Dat vond ik ook wel apart. Vorig jaar was hij trouwens eind juli, met dik 30 graden ook aan het verharen. Ik denk dat er dus niet echt een standaard tijd voor is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Archimedes heeft dat ook. Bij hem zie je het echt duidelijk, boven op zijn rug is hij nu grijs, maar de rest is gewoon nog bruin. Dat is nu ook al ongeveer een maand zo, maar hij is niet ziek geweest of zo. Omdat het toch een binnenkonijn is, maakte ik me er niet zoveel zorgen over.


Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat de diertjes ook in de war zijn met het weer... Wie niet?  :)


 


Met zijn gezondheid gaat het gelukkig weer goed! Hij eet & keutelt weer fatsoenlijk.. Maar hij krijgt nu ook ietsje minder biks, en meer groentjes :wink2:  ook geen snoepjes meer vanuit de winkel.. 


 


Dus waarschijnlijk niks om mij (niet te veel) zorgen over te maken?


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .