nicOle_ Geplaatst: 4 november 2007 Delen Geplaatst: 4 november 2007 Hallo,Mijn Coco + heeft last van zachte/natte poep. Ik denk dat dat komt omdat ze gewoon onbeperkt eten krijgt, maar omdat ik gelezen had dat voedsters die jongen nog moesten voeden gewoon onbeperkt mogen eten.Alleen nou gister had ik dus heel veel hooi in het hok gedaan, maar ze at het gewoon niet. Toen had mijn zusje biks in het hok gedaan en toen VLOOG ze er op af. Hoe moet ik dit nu aanpakken? Zodat coco gewoon weer mooie harde drollen krijgt zonder te verhongeren? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eveliien-x Geplaatst: 4 november 2007 Delen Geplaatst: 4 november 2007 In ieder geval geen groen voer meer geven heb k ergens gelezen.. en verder weet ik het ook niet.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 november 2007 Delen Geplaatst: 4 november 2007 Er zitten nog jongen bij he.Als je groen voer voerd dan kun je dat eerst eens minderen als er jongen bij zitten moeten ze onbeperkt bix hebben.Pas als de jongen weg zijn hou je 25 gram bix per kilo aan naast hooi en groen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nicOle_ Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2007 Ik denk dat niet aan het groenvoer ligt, want zoveel krijgen ze nog niet. Maar ik denk eerder dat coco te weinig hooi eet, heeft iemand een idee om een konijn meer hooi te laten eten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten