barcheta Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 ik heb een vraagje!kan plakpoep komen door stress i.v.m. nieuwe omgeving? ik heb mo en even naar buiten gedaan gisteren en zonet zag ik 3 plekjes liggen met plakpoep.ik heb ze niks anders gegeven qua eten (enkel wat afgespoelde munt blaadjes)
Eva93 Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 Kan ze iets gegeten hebben in de tuin wat ze normaal niet eet?Mijn konijntje is erg gevoelig voor plakpoep en heeft het vaak als ze groen heeft gegeten in de tuin. Heb nu een panelenren voor het groen staan, ideaal.
barcheta Geplaatst: 18 mei 2014 Auteur Geplaatst: 18 mei 2014 Nee niet dat ik weet! Alleen wat munt blaadjesIk zag net dat Eve die plakpoep aan het op eten was
barcheta Geplaatst: 18 mei 2014 Auteur Geplaatst: 18 mei 2014 Denk het maar nu Is er weer een tros plakpoep bij dus 4 stuksMaar ik dacht altijd dat bdk Sochtends kwamen
Eva93 Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 Als het echt een trosje is, zijn het hoogst waarschijnlijk inderdaad bdk's.Het verschilt denk ik per konijn hoe vaak per dag en op welk tijdstip, maar mijn konijntje heeft ze wel meerdere keren op een dag.
Miranda1991 Geplaatst: 24 mei 2014 Geplaatst: 24 mei 2014 Hey, Als ik het zo lees, denk ik dat het inderdaad bdk's zijn. Maar een konijn kan inderdaad ook wel plakpoep krijgen door stress.Mijn Pluis is er zo een, zij had ook zo'n plakpoep afgelopen jaarwisseling, door de herrie/geur/flitsen van het vuurwerk.Ik had haar toen Bach Bloesem Remedy druppels gegeven. Hielp redelijk
Nicky_the Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Het kan het munt zijn of een reactie op iets in het hooi. Wellicht heb je ook nieuw voer?Misschien weet je konijn niet dat hij dat op moet eten? Of is hij te dik?Mss door snacks?
Aanbevolen berichten