jaila Geplaatst: 3 november 2007 Delen Geplaatst: 3 november 2007 hoi,alweer een vraag over mijn nieuw konijntje.. het lijkt net of hij de afgelopen twee dagen zo ontzettend gegroeid is hihi.. alleen gisteren en eergisteren opschoot plaste hij maar een klein beetje.. en vandaag, ik was een knuffel voor hem aan het uitzoeken dus zat hij op mijn zusjes schoot.. en toen hoorden we opeens een geluid.. nah.. echt net zoals een koe plast.. en zoveel was het ook..er lag echt een hele grote plas op de vloer.. (vond mn mams niet zo leuk hihi).. maar het was echt een gele kleur.. een creme kleur ofso.. echt zo raar.. zo een beetje geel/wit achtig weetjwel.... is dat normaal? het zag er echt zo raar uit.. en hoe krijgt het die kleur? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluffie en Molly Geplaatst: 3 november 2007 Delen Geplaatst: 3 november 2007 Dat is heel normaal hoor. De urine van konijnen kan verschillende kleuren hebben ,ligt er ook aan wat ze hebben gegeten geloof ik.. Mijn konijnen hebben ook vaak een witte kleur urine. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jaila Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2007 de andere konijnen hebben echt een heel andere kleur.. maar die hebben natuurlijk ook een heel ander leven gehad.. ik schrok wel een beetje zeg.. maar bedankt.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 3 november 2007 Delen Geplaatst: 3 november 2007 inderdaad, geen zorgen over maken hoor soms is hun plas gewoon geel doorschijnend, andere keren is het meer wit en dik, of echt oranjedat hangt inderdaad af van wat ze gegeten hebben... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jaila Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2007 fjoei.. hihi.. bij de anderen is het idd meer doorzichtig:p dank Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluffie en Molly Geplaatst: 5 november 2007 Delen Geplaatst: 5 november 2007 Haha, fijn he als je je geen zorgen meer hoeft te maken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nangel Geplaatst: 5 november 2007 Delen Geplaatst: 5 november 2007 maar een koeie plas bij een konijn, zo die moest nodig haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten