maritloveflo Geplaatst: 7 mei 2014 Geplaatst: 7 mei 2014 Hey,mijn konijn Flo had sinds eergisteren Coccisdiose.We hebben de fokker gebeld.nu krijgt ze een soort van hooi thee en hooi.Ze heeft een medicijn gehad. Ze mag ook niet meer in de ren op het gras. Wel op tegels maar dat wil mijn moeder niet.we laten haar wel af en toe over onze tuintafel heenlopen. En nu ag ze heel even op de tegels ( in ruil dat ik alles schoon schrob )Hebben jullie nog tips?
Lonja Geplaatst: 7 mei 2014 Geplaatst: 7 mei 2014 Dat is wel een heel korte omschrijving. Eet ze nog? Is ze ziek? Keutelt ze? Waarom mag ze niet op het gras?
MaddyB Geplaatst: 7 mei 2014 Geplaatst: 7 mei 2014 Waarom mag ze niet op de tegels?Heb je ze binnen gezet? (om verder te gaan op Lonja)
Anjo Geplaatst: 7 mei 2014 Geplaatst: 7 mei 2014 Waarom loopt ze over de tuintafel? Dat zou ik niet doen, dalijk valt ze eraf?Ben je bij de dierenarts geweest?
maritloveflo Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Geplaatst: 7 mei 2014 ze keutelt nog maar de fokker heeft heel veel verstand van dieren komt nu vaak langs en gaf haar gisteren een spuit in haar mondhet was gelukkig niet zo ver.
maritloveflo Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Geplaatst: 7 mei 2014 ze valt niet van de tuintafel af want ik ben er dan bij en ondetussen speel ik met haar.en het gaat nu heel goed alleen heeft ze nog wel slijm.
Lonja Geplaatst: 7 mei 2014 Geplaatst: 7 mei 2014 Je geeft op de helft van de vragen nog geen antwoord. Wij kunnen geen tips geven als we niet weten of je konijn ziek is of wat dan ook. De enige tip die ik kan geven is dat konijnen graag met hun pootjes op de grond staan. Je kan haar beter op de grond laten als je met haar wil spelen.
Aanbevolen berichten