Marjoleintje Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Oef, dat is een domper. Hou je haar buiten, dat ze nu last heeft van maden?(Zag je ze echt uit de huid komen, of meer uit de anus en kunnen het ook wormen zijn?)
Marjoleintje Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Zouden het dan ook geen wormpjes kunnen zijn? Misschien zelfs wel door de Panacur gedode wormpjes?Ik denk even hardop hoor....En aangezien ze buiten staat; misschien is het een idee om in elk geval iets van een klamboe over haar verblijf te spannen, zodat vliegen wat minder makkelijk bij haar kunnen komen. 1
isislovechoco Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Geplaatst: 2 mei 2014 De maden/wormen leven. Hoe kan ik dan zien of het wormen of maden zijn? Maar het heeft dan nu toch geen zin meer om er een klamboe overheen te doen. Want ze wordt vanavond ingeslapen.
Eefje Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Een dierenarts moet dat verschil wel kunnen zien. Hier even wat (onsmakelijke) plaatjes die ik zou gauw op internet heb gevonden.Wormen: klikMaden: klik Voor zover ik weet zie je geen levende wormen uit de anus kruipen en vrees ik er ook voor dat het maden zijn, maar ik ben natuurlijk geen expert. Hoe laat ga je naar de dierenarts? Want als het inderdaad maden zijn dan moet je echt zo snel mogelijk gaan, daar heeft je konijn echt vreselijk veel last van. Elk uur scheelt dan weer.. Veel sterkte.
isislovechoco Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Geplaatst: 2 mei 2014 18.00 ga ik naar de DA. Eerder hebben ze geen plek. En dan wordt ze ingeslapen :-(.
Eefje Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Akelig zeg.. Probeer haar nog maar even te verwennen zoveel je kunt. Heel veel sterkte, jullie hebben geknokt samen!
isislovechoco Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Geplaatst: 2 mei 2014 Hmm, ik denk wel dat het maden zijn. Ze zijn heel kort maar wel wit. De anus van mijn konijn is trouwens helemaal opgezwollen en rood.
Christaaa Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Bah, wat een naar bericht.Veel sterkte! Super dat je haar zo gesteund hebt.
Diana1970 Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Heel veel sterkte nu en de komende tijd...Diana
isislovechoco Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Geplaatst: 2 mei 2014 Heel erg bedankt iedereen, het waren idd maden. De DA vond dat ze nu echt teveel moest lijden en de maden haar vanbinnen opaten. Dus ze is rustig ingeslapen :-(. Haar partner zoekt haar nu al de hele tijd... Binnenkort ga ik bij het asiel voor een nieuw maatje kijken. Want in zijn eentje vindt choco er niks aan!
Diana1970 Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Hoe moeilijk ook,dan heb je eigenlijk geen keuze toch?? Heel veel sterkte!!!Diana
StamperPluis Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Ach, het heeft je konijn niet meegezeten, en jou ook niet. Je heb je best gedaan voor je konijn. Heel veel sterkte met het verlies. En hoe moeilijk het ook misschien is, het is voor Choco wel fijn als hij weer een dame aan zijn zijde krijgt.
Lienappelsien Geplaatst: 4 mei 2014 Geplaatst: 4 mei 2014 Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt, hoe moeilijk ook. Sterkte...
Aanbevolen berichten