Ga naar inhoud

BlaasSteentjes?

Gast xXliesjuhhhXx

Aanbevolen berichten

Gast xXliesjuhhhXx

Hooii,,

gister ochtend deed Bugsy heel raar hij was heel slap als ik hem optilde en rende steeds weg. ik had net gelezen dat dat tekenen van pijn konden zijn.

ik wou die dag naar de dierenarts gaan maar toen ik thuis kwam was het al veel minder. toen ik hem losliet toen plasde die heel snel en heel veel, zouden het misschien blaassteentjes kunnen zijn?

want als het echt tekenen van pijn kunnen zijn dan zou ik het liefst wel zekerheid hebben van wat die heeft ik weet niet of een ritje Da nodig is?

Mvg. xXliesjuhhhXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xXliesjuhhhXx
Dat kan idd dat een steentje de boel verstopte, maar om daar zeker van te zijn moet je een urine onderzoek laten doen.

Dus toch maar ff langs de DA morgen en probeer zijn plas op te vangen (en ik heb geen flauw idee hoe je dat moet doen)

Mijn moeder belt nu de dierenarts, maar hij heeft er nu ook helemaal geen last meer van hij is nu zo levendig als wat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xXliesjuhhhXx

De Dierenarts zei dat we gewoon goed op hem moeten letten dat die goed eet en goed drinkt plast en poept, en als het weer een keer voorkomt dat we dan maar even langs moeten gaan :) maar toch bedankt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xXliesjuhhhXx

ja,, hij is nu net 12/13 weken

maar het gaat nu prima met hem niets aan de hand alleen eergister deed die dus zo als het nog een keer gebeurt dan ga ik gewoon meteen naar de dierenarts :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .