Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal, :)

Ik heb een vraagje, maar ik weet alleen niet of dit topic hier goed staat of dat er al eerder een soortgelijke is geopend.

Ik heb een vraagje of mijn NHD. Hij is nu ongeveer een jaartje, maar is erg klein gebleven. Weet iemand misschien hoe dit zo kunnen, je ziet namelijk echt het verschil met een "normale" NHD..

Groetjes

Geplaatst:

Ik heb er geen verstand van maar wellicht is hij de kleinste in het nest geweest. Bij de konijnen uit het (oeps)nestje die ik vorig jaar had zie ik nl ook duidelijk verschil tussen de grootste en kleinste. Maar er zijn er hier op het forum die er meer verstand van hebben.

Geplaatst:

Ik heb er geen verstand van maar wellicht is hij de kleinste in het nest geweest. Bij de konijnen uit het (oeps)nestje die ik vorig jaar had zie ik nl ook duidelijk verschil tussen de grootste en kleinste. Maar er zijn er hier op het forum die er meer verstand van hebben.

dit hoeft niet zo te zijn. ik heb een oeps nestje gehad en daar was er 1 bijna de helft kleiner dan de anderen. maar ze is nu de grootste van allemaal geworden! maar het kan natuurlijk ook wel zo zijn niet iedere nestjes is hetzelfde! :)

misschien is het idd handig om een foto te plaatsen?

Geplaatst:

Iniedergeval bedankt voor jullie reacties! Ik ga morgen even proberen een foto te plaatsen. Wel vind ik dat hij raar loopt. Hij was net door de tuin aan het hobbelen en dan vind ik dat zn linker achterpoot in een rare houding staat/ligt.

Geplaatst:

Sorry voor de late reactie, ik had examentrainingen op school tot laat elke dag.

Bob weegt nu 1.4 kg en zn broertje 1.7 kg