juudjuhlove Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 Ja, dat is waar Dollie. Ik vermoed ook dat het door de pijn komt.Dat gaat overigens al wel iets beter.Hij laat hem niet zo scheef meer hangen als gisterenmiddag. We vechten voor hem en meer kunnen we op dit moment niet doen.
juudjuhlove Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 Niet dat ik weet.Ik ben werken en mijn oppaskindje zorgt voor hem.Vanmorgen alles voorgedaan en zij gaat ervoor en doet het altijd super.(Ze geeft weleens vaker medicijnen en dwangvoer als het nodig is)Zou het liefst zelf thuis zijn, maar dat gaat gewoon niet.
Lonja Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Heel veel beterschap met hem. Misschien toch maar naar Utrecht?
juudjuhlove Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 Net mn moeder maar gebeld. Hij stribbelde vanmiddag enorm tegen met medicijnen geven (dat is hoe ik hem ken, dwang is echt not done bij Casper)En hij schijnt wat hooi te eten Zal vanmiddag kruidenhooi voor hem meenemen, msischien is dat nog wat aantrekkelijker.Maar dat hij wat hooi zit te eten, vind ik zelf wel positief!!
JoBoris76 Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Geef je de pijnstiller wel 2x per dag? Ik zou hem zeker niet laten opereren aan een haarbal want dat overleven ze nauwelijks. Sterkte!
wupsie Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 je zou ook kunnen overleggen met de DA of je metacam mag geven ipv carprofen. Mijn ervaring is dat ze daar vele malen beter op reageren. Nog beter werkt vaak een injectie pijnstilling. Maar daar moet Casper waarschijnlijk ook weer voor meer naar de DA, omdat ze die niet mee mogen geven.
juudjuhlove Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 Yep, hij krijgt 2x per dag pijnstiller.3-4x per dag Ciseral en Metocloral.2x per dag Laxatracten natuurlijk dwangvoeding.
juudjuhlove Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 Nu thuis en hij lijkt eerder zieker dan vanmorgen dan beter.Had lekkere kruiden hooirol voor hem meegenomen.Hij ruikt eraan en kruipt weer terug in z'n hoekje.Bah, baal er zo enorm van!
wupsie Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 He, casper! Dat was niet de bedoeling he! :( Evt nog andere pijnstilling vragen bij de da?
juudjuhlove Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 Mmm... Meneer brengt mij in verwarring.Hij lijkt iets zieker dan vanmorgen, maar er komt wel een soort diarree uit z'n kont.Het stinkt als een beerput! Maar er gebeurt in ieder geval iets.Dat vind ik dan wel weer positief...Heb het idee dat hij soms ook weer een beetje opleeft als hij medicijnen en dwangvoeding heeft gehad.Heb hem net weer gevoerd en hij zit nu wat van z'n rol te knabbelen...En dat schijnt hij vanmiddag ook gedaan te hebben...
juudjuhlove Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 Hihi, hoe blij je kan zijn met een natte keutel Zag net een naakte keutel in z'n hok liggen, dus darmen beginnen weer op gang te komen!Snap niet helemaal waarom hij net zo zielig zat te doen, dacht echt dat het gedaan was met hem.En als je hem nu weer ziet....Hij neemt regelmatig hapje van z'n kruidenhooi en van z'n rol, ploft neer op z'n zij en gaat languit liggen maffen.En volgende moment kan hij weer zielig gaan zitten doen...Ben voor nu in ieder geval wel blij!! 1
Gast Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Hopen dat de stijgende lijn nu ook echt gaat doorzetten.
Domino Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 In ieder geval fijn dat er "iets" uitkomt en dan ook nog een soort van keutel. Hopelijk knapt hij snel weer helemaal op, misschien dat het soms nog een beetje zeer doet en dat hij dan weer zo zielig gaat doen.
GompieSandra Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Jeetje wat spannend.....ik hoop dat het nu door gaat zetten!
juudjuhlove Geplaatst: 17 april 2014 Auteur Geplaatst: 17 april 2014 Hij lijkt zich steeds beter te gaan voelen.Hij ligt nu lekker ontspannen languit.Hij vecht als een malle tegen z'n medicijnen en dwangvoeding.Dus z'n ware aard komt weer naar boven 2
juudjuhlove Geplaatst: 17 april 2014 Auteur Geplaatst: 17 april 2014 Hij heeft vandaag redelijk wat hooi op.En er lagen een stuk of 15 keutels in z'n hok
FlappiexBoris Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Wow, spannend zeg! Mijn konijn stopte vorige week ook plots met eten en ze was heel lusteloos. Gelukkig begon ze na het bezoek bij de dierenarts (om 23u30 ) vrij snel opnieuw te eten. Ik ben blij dat het met Casper ook opnieuw wat beter lijkt te gaan!
juudjuhlove Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Geplaatst: 18 april 2014 Het gaat goed met Casper Vanmorgen had hij netjes in zijn toilet gepoept.Mooie keutels, dus dat is helemaal super! Hij gaat ook steeds meer hooi eten en volgens mij had hij wat uit zijn voerbakje gesnoept.Hij komt er wel! 1
Lonja Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Ah gelukkig, dat klinkt alsof het eindelijk weer helemaal goed komt. 1
juudjuhlove Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Geplaatst: 18 april 2014 Ik denk dat we kunnen zeggen dat hij er weer is.Hij heeft vanavond zijn halve bak met brokjes leeg gegeten, een stukje wortel en lekker wat hooi.Ik ga nu langzaam z'n medicijnen afbouwen en ben gestopt met de dwangvoeding.Ik blijf uiteraard goed kijken hoe het gaat of hij goed blijft eten.Maar ik denk dat hij er zo goed blijft doen.En als hij morgen weer bij z'n vriendinnetje is, zal dat ook wel schelen denk ik (lang leve de concurrentie strijd om zo veel mogelijk te willen eten ) 2
StamperPluis Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Fijn dat Casper weer lekker in z'n velletje zit. 1
Aanbevolen berichten