melbi2000 Geplaatst: 1 november 2007 Delen Geplaatst: 1 november 2007 Hallo, We hebben dus ruim 2 weken geleden een onverwachts nestje gehad. Nou heeft 1 van de twee jongen 1 oogje nog steeds niet open. Het andere oogje van deze heeft ook langer geduurd, maar is nu sinds twee dagen helemaal open. Wat moet ik doen? Kan de dierenarts hier wat mee, of kan ik zelf wat doen? Of moet ik gewoon nog even afwachten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjes Geplaatst: 1 november 2007 Delen Geplaatst: 1 november 2007 Ik heb dit gehad bij een kitten. Ik deed er oogdruppels in en ben Teramycine zalf gaan halen. Na twee dagen was het opgelost. Je MOET zorgen dat het opengaat of ze kunnen blind worden, (aldus mijn kattenboek) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
melbi2000 Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2007 Dank je voor je reactie. Ik was er ook bang voor dat hij/zij dan misschien blind zou worden. Ik heb het konijntje net op schoot genomen en met een wattenstaafje met warm water heb ik heel voorzichtig het oogje wat geweekt. Het bleek dus gewoon vastgeplakt te zitten. Het oogje is nu voor het grootste deel open gelukkig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 1 november 2007 Delen Geplaatst: 1 november 2007 mooi gelukkig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 1 november 2007 Delen Geplaatst: 1 november 2007 Nooit !!!! warm water gebruiken bij het openen van de oogjes.Altijd afgekoeld gekookt water gebruiken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten