wiewie Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 bij mijn konijntje blijft er soort van droog plak poep dat vast is geplaktik wil het er af trekken maar doet dat geen zeer ? 1
Stamperlove Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Er af "trekken" zou ik niet doen. Ik zou het er af knippen. Hoe komt het dat je konijntje plakpoep heeft ?
wiewie Geplaatst: 13 april 2014 Auteur Geplaatst: 13 april 2014 geen idee misschien te veel groenvoer maar het is alweer een paar daagjes terug en nu is het echt hard geworden dankje wel voor snelle reactie
Djohn Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Ik zou persoonlijk even naar de dierenarts gaan of ze even opbellen of dat nodig is om langs te komen. . Voordat er ook nog urine brand kan ontstaan. Urinebrand = irritatie door urine meestal gaan plakpoep en urinebrand volgens mij hand in hand.
Christaaa Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Nou, dat lijkt me wel wat overdreven voor John. Ik zou zeggen eerst maar eens proberen het voorzichtig uit de vacht te pulken en wat rustig aan te doen met groenten en biks. Natuurlijk wel veel hooi geven. Blijft het beestje plakpoep houden, dan wel even langs de dierenarts. Urinebrand en plakpoep zijn twee verschillende dingen.
Suusn Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Als ie het straks in de zomer heeft, moet je het echt dagelijks verwijderen, want anders heb je kans dat mugjes eitjes gaan leggen op die plek.
Domino Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Als ie het straks in de zomer heeft, moet je het echt dagelijks verwijderen, want anders heb je kans dat mugjes eitjes gaan leggen op die plek. Eerder die vieze smerige strontvlieg die maden kan veroorzaken.
wupsie Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 In bepaalde delen van nederland (sowieso in groningen) is een vlieg een mug en een mug een neefje (maar als een neefje prikt heb je wel een muggenbult. Logisch he )
Rabbit Rocker Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 http://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-verzorging/post/wassen-van-een-konijn/
Suusn Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Eerder die vieze smerige strontvlieg die maden kan veroorzaken. In bepaalde delen van nederland (sowieso in groningen) is een vlieg een mug en een mug een neefje (maar als een neefje prikt heb je wel een muggenbult. Logisch he ) In Friesland (althans in het deel waar ik woon) is een "mich" een mug, een vlieg etc. Vandaar mijn fout, maar jullie snapten me, haha!
Domino Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Oow haha kom ik aan met mijn noord hollands. Nou ja weer wat geleerd
Aanbevolen berichten