FHMuis Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 Hallo,Hij staat niet op de lijst, maar is de dierenkliniek in Hellendoorn konijnkundig?Iemand hier ervaring mee?Groetjes
ricksem Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 geen idee ik kom uit heino niet zo ver weg van hellendoorn haha ik vraag me eigenlijk ook af of de DA in heino ook dierenkonijnkundig is ik ben er net geweest was vergeten het te vragen haha
FHMuis Geplaatst: 13 april 2014 Auteur Geplaatst: 13 april 2014 Das dezelfde als die in Raalte. Die vond ik voor 2 jaar terug niet zo konijnkundig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel kan merken dat hij wel bijgeschoold is de laatste tijd.Ik vind het zo lastig om te kiezen.
ricksem Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 ja vind ik ook, ik zal eerst wat vragen stellen over konijnen zo kan je erachter komen of ze beetje verstand van hebben. ze hebben mij toen een oogzalf meegenomen wat voor honden en katten word gebruikt maar of het voor konijnen is weet ik niet, der oog is er wel beter op geworden, dus zal wel goed zijn maar, zeker weten weet ik niet
Aanbevolen berichten