Iloveanimals Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Ik wou haar net oppakken en er hangen allemaal keutels aan haar kontje. Ze heeft heel erg last van ketting keutels dat het gewoon blijft hangen :/ kan ik hier wat aan doen want dit is niet fijn
Woezel en Pluk Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 ik zou ze snel weghalen, want daar kunnen maden in gaan zitten en daarna in het konijn zelf kruipen...
Iloveanimals Geplaatst: 4 april 2014 Auteur Geplaatst: 4 april 2014 tuurlijk heb ik het weg gehaald. maar het zijn wel normale keutels dus niet alles blijft in de vacht zitten maar alles zit aan elkaar door de haren die ze binnen krijgt.
Christaaa Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Goed kammen, veel hooi geven en minder brok, zodat ze hopelijk toch een beter dieet krijgt. De vacht zo kort mogelijk knippen zodat er niet veel in kan blijven hangen. En dagelkijks goed checken en schoonmaken. Na de rui wordt het vanzelf weer wat beter!
Iloveanimals Geplaatst: 4 april 2014 Auteur Geplaatst: 4 april 2014 ze krijgt al minder biks maar ze eet nog steeds niet zo geweldig hooi. ze is nooit echt een hooi eter geweest. ik heb gehoord van mijn vriendin dat je het ook in het drinken kan doen?
Aanbevolen berichten