Ga naar inhoud

Chance wordt morgen gesteriliseerd


HJW

Aanbevolen berichten

Morgenochtend heb ik een afspraak bij de dierenarts om Chance te laten steriliseren. Zij heeft erg veel last van haar hormonen en heeft dit jaar al 3 nesten gebouwd waarvan eentje gebouwd was nadat ik het toilet had verschoond waar het vorige nest in lag.


 


Ik weet dat het bijna altijd goed gaat maar toch vind ik het erg spannend!


 


 


post-14594-0-01355200-1396379418_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Chance vanavond gedwangvoerd. Ze wil nog steeds niet eten. Ik heb haar twee spuitjes gegeven. Ook heb ik haar nu even apart gezet zodat ik morgen kan zien of ze wat heeft gegeten en gekeuteld. Net had ze hele zachte keutels die er met moeite uitkwamen. Ik heb diverse groente, brokjes, kruidenmuesli en een beetje appel neergelegd dan kan ze kiezen als ze wat trek krijgt. Heb ook een snugglesafe neergelegd. Morgenochtend krijgt ze weer carprofen en hopelijk voelt ze zich dan al wat beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze had vanmorgen nog niks zelfstandig gegeten van alles wat ik had neergelegd. Hele ren lag vol met zachte keuteltjes en een paar hele kleine harde. Ging het dwangvoer klaar maken ging ze ineens 2 stukjes appel en een beetje wortelloof eten, verder wilde ze niks. Heb haar toch maar ook dwangvoer gegeven en carprofen. Straks de da bellen voor darmstimulerend middel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .