HJW Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Morgenochtend heb ik een afspraak bij de dierenarts om Chance te laten steriliseren. Zij heeft erg veel last van haar hormonen en heeft dit jaar al 3 nesten gebouwd waarvan eentje gebouwd was nadat ik het toilet had verschoond waar het vorige nest in lag. Ik weet dat het bijna altijd goed gaat maar toch vind ik het erg spannend!
HJW Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 We zijn weer thuis en de operatie is goed gegaan. Chance wil nog niet echt eten maar dat komt nog wel. Spooky heeft haar verwelkomd met een wasbeurt. Heel lief <3
HJW Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 Ik heb Chance vanavond gedwangvoerd. Ze wil nog steeds niet eten. Ik heb haar twee spuitjes gegeven. Ook heb ik haar nu even apart gezet zodat ik morgen kan zien of ze wat heeft gegeten en gekeuteld. Net had ze hele zachte keutels die er met moeite uitkwamen. Ik heb diverse groente, brokjes, kruidenmuesli en een beetje appel neergelegd dan kan ze kiezen als ze wat trek krijgt. Heb ook een snugglesafe neergelegd. Morgenochtend krijgt ze weer carprofen en hopelijk voelt ze zich dan al wat beter.
HJW Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Geplaatst: 3 april 2014 Ze had vanmorgen nog niks zelfstandig gegeten van alles wat ik had neergelegd. Hele ren lag vol met zachte keuteltjes en een paar hele kleine harde. Ging het dwangvoer klaar maken ging ze ineens 2 stukjes appel en een beetje wortelloof eten, verder wilde ze niks. Heb haar toch maar ook dwangvoer gegeven en carprofen. Straks de da bellen voor darmstimulerend middel.
ItIsSoFluffy Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Hoi hoi, Ik las je berichtjes over je konijntje Chance en wil je even veel sterkte toewensen! Ik hoop echt dat ze snel gaat eten en opknapt... dit klinkt niet fijn, ik leef met je mee!
Gast Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Hopen dat ze met de extra medicijnen net het zetje krijgt dat ze nodig heeft. Beterschap voor de dame.
Fellybubs Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Sterkte!! Ze wordt vast snel beter met al die liefde!
HJW Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Geplaatst: 3 april 2014 Het gaat goed met haar. Ze is al actiever en eet gelukkig weer zelfstandig. Ze had inderdaad nog even een zetje nodig.
Aanbevolen berichten