Iloveanimals Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Wanneer laten jullie je konijnen inenten en hoe duur is dat? Ik ga volgende week een afspraak maken is het dan de goede tijd?
vianen Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Men zegt inderdaad dat het in het voorjaar het beste is voordat de muggen komen. maar met de inenting die ze tegenwoordig gebruiken zijn ze voor een jaar beschermd en kan je ze eigenlijk het hele jaar door laten enten. ik heb er 2 met 5 weken laten enten door de fokker en die zijn in mei weer aan de beurt. Mijn andere 2 hoeven pas weer in in december. ik betaal er ongeveer 22 euro voor per konijn .
bunbun beauty Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Het verschilt per da hoe duur het is hier is het bijv. 25 euro per konijn. Of het de goede tijd is weet alleen jij, wanneer zijn ze voor het laatst geënt?
bunbun beauty Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Dan zou ik ze idd wel snel laten enten. En als je da echt een stuk duurder is zou ik kijken of er een andere da is die goedkoper ent met sommige dingen heb je echt een kkarts nodig maar een spuitje zetten kan iedere da wel.
Iloveanimals Geplaatst: 1 april 2014 Auteur Geplaatst: 1 april 2014 Nou niet een stuk duurder eerste konijn ongeveer 30 en daarna ongeveer19
Bart lover Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Met of zonder consult? Mijn da was 41 euro met consult en 19 zonder als ik het goed heb.
StamperPluis Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Bij mij hebben ze afgelopen zaterdag hun inenting gehad. Ik betaalde 15 euro per konijn, maar dat komt ook omdat ik met 8 konijnen kom, dan krijg je extra korting.
StamperPluis Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Vaak hebben dierenartsen speciale entingsdagen. Op deze dagen kan je je konijn laten inenten en dan betaal je geen consultkosten, dus alleen de kosten van inenting (en een stukje algemene onderzoek van je konijn).
Domino Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Die van mij hebben hem in Januari al gehad. Geloof dat het zo rond de 25 euro voor eerste konijn kostte en 18 voor ieder volgende.
Iloveanimals Geplaatst: 1 april 2014 Auteur Geplaatst: 1 april 2014 Over twee weken maak ik een afspraak mijn moeder vind het niet nodig om ook voor consult te gaan
MaddyB Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Ik heb mijn ex-rammetje Fluffy 6januari laten enten en Flint gisteren.En volgend jaar zal het weer in januari zijn. Verder betaal ik 63euro voor een consult en de enting...Vrij veel geld maar ben heel tevreden van de dierenarts...
Caatje1988 Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Ik heb ze vorige week laten enten bij een andere da dan normaal omdat hun kortingstarief voor mij beter uitkwamen, 27,50per konijn (heb er 4)En ik wat blij toe ook want de da vertelde dat er bij ons om de hoek al 10 konijnen zijn omgekomen Door myxomatose :((Voor de mensen die in de buurt van Haarlem wonen dus ook gelijk een waarschuwing. ..) 1
HJW Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Ik heb mijn konijnen afgelopen zondag laten inenten bij de open dag van een opvang voor €17,50 per konijn
xDeesj Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Ik kreeg toevallig gister een brief van mij DA dat het weer tijd was xDIk heb net een afspraak gemaakt voor over 2 weken, kost me ongeveer 17euro per konijn.succes!
ItIsSoFluffy Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Ik heb mijn konijn laten inenten met 2 maanden oud, en heb 48 euro betaald inclusief consult. Ik vraag me af of die 17 en 22 euro die ik hier lees, inclusief of exclusief consult zijn... zal wel het laatste zijn neem ik aan. Anders is het een koopje!
Aanbevolen berichten