bunny ranch chanty Geplaatst: 2 november 2007 Delen Geplaatst: 2 november 2007 Mooi als zijn keutels groter worden maak ze dan eens open dan zie je de onverteerde haren zitten.Heel wondelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peacefull Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2007 ga ik doenik ben wel blijven checken hoor, maar gister zag ik niet veel haar..misschien vandaagben blij als t eind van de dag is lekker naar mijn nijnen toe..! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peacefull Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2007 zo ff een updatemijn quintis doet het goeden heeft met zijn honger ook een complete karakterverandering ondergaanhij is zo aanhankelijk, wil echt kroelen , blijft naast je liggen, springt op schoot en blijft ook liggen om te knuffelen, ik werd laatst zelf gewassen door meneerkijk het is altijd een lief konijn geweest maar zeker niet zo aanhankelijkdat was Chimsee mee, de kroelerd dus al met al gaat het weer goed met Quintishij vreet al zijn bladgroente's en kruiden en wat extra fruit lekker opalleen de bix is niet geweldig , maar dat is niet zo erg, hooi eet hij wel veelnu hopen dat ie weer wat dikker word Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 22 november 2007 Delen Geplaatst: 22 november 2007 Fijn dat het weer beter gaat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 22 november 2007 Delen Geplaatst: 22 november 2007 Wat fijn dat het weer wat beter gaat, goed zo, ga zo door Quintis, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peacefull Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2007 hebben jullie dat wel eens meegemaakt zo op 2 jarige leeftijd een karakterverandering??bij een nijn dan he??(hihi) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diddl Geplaatst: 22 november 2007 Delen Geplaatst: 22 november 2007 Uuuhhhh...late pubertijd? Nee hoor, fijn te horen dat het weer goed gaat met je nijntje. Misschien is dit zijn manier om zijn dankbaarheid te tonen voor je goede zorgen? Groetjes,Britta. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten