barcheta Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 mijn konijn Mo heeft sinds een 2tal daagjes een viezig neusjeHij is wit en zijn neusje is aan de zijkanten geligZijn voorpootjes zijn nog net zo wit als normaalWel klappert hij wat met zijn oren maar dit doet hij eigenlijk alleen als ik hem aandacht geefWat zouden jullie doenIk merk verde geen gekke dingen met mo Hij eet gewoon en drinkt volgens mij wel normaalAls ik hem een witlof of bladje sla voor hem leg eet hij dit graag op.Blixum heeft nergens last van
Nemolientje Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 Merk je ook dat hij niest en is zijn neusje van binnen ook vies? Probeert hij het wel te wassen?
barcheta Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Geplaatst: 30 maart 2014 Hij niest niet en zijn neusje zelf ziet er goed uit, geen vieze bellen of pussig snotAls ik over zijn neusje ga dan is het een beetje vochtig maar niet extreem nat ofzoHij maakt zijn neusje wel schoon
Maiddy Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 Een klein verkoudheid waarschijnlijk, even goed in de gaten houden of die goed blijft eten en drinken. Gaat vaak vanzelf weer over. Succes
barcheta Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Geplaatst: 30 maart 2014 Dank je wel! Ik hou hem in de gaten
Aanbevolen berichten