simon puype Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 Ik heb sinds kort een Franse hangoor!Ik ben er super blij mee!Maar nu liggen zijn oren aan 1 kant inplaats dan aan beide kanten!Kan dit kwaad?Zoja kan je dit corrigeren?In het bijstaande bestand zal ik een foto toevoegen!Graag zo vlug mogelijk reactie!Grtn Simon Puype
Christaaa Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 Zitten ze altijd zo? Staat z'n koppie dan wel recht?
simon puype Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Geplaatst: 30 maart 2014 Zitten ze altijd zo? Staat z'n koppie dan wel recht?Nu legt hij ze zelf af en toe juist maar de meeste keren liggen ze verkeerd.Zij. Kopje zelf staat recht anders mankeert er echte niks aan m'n nijn!
Joseeke Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Bij jonge hangoor-konijntjes kunnen de oortjes nog alle kanten op staan Sommige hebben zelfs 1 oortjes constant rechtop staan.Hou het even goed in de gaten;Gaat hij regelmatig zijn mijn oren/kopje schudden of gaat zijn kopje scheef staan, moet je er even mee naar de dierenarts gaan.En als je het sowieso niet vertrouwt, altijd ermee naar de dierenarts gaan.
StamperPluis Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Bij mijn hangoortje lagen haar oortjes in het begin ook naar 1 kant. Later lagen ze ieder aan de juiste kant. Zo af en toe stond 1 van haart oortjes wel eens rechtop, maar dit was maar een minuutje.
Aanbevolen berichten