Sascha Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Geplaatst: 23 april 2014 Wil toch nog een definitieve update doen... Dan kan er hierna een slotje op het topic. We hebben het met Juultje nog aangekeken tot gisteren. Al die tijd door blijven behandelen en mevrouw at gelukkig verder helemaal goed. Toch verbeterde er verder niets aan haar koppetje en tolde ze (vooral met eten) nog vaak om haar as. We zijn gisteren naar de dierenarts geweest om de verdere behandeling/stop te bespreken. De dierenarts vertelde dat het nog wel mogelijk was om haar een aantal dagen shots te geven via injecties, maar dat zou dan meer voor mij zijn geweest. Juultje had niet veel kans meer om op te knappen, omdat haar zenuwen waarschijnlijk al erg aangetast waren.We hebben gisteren dus helaas moeten besluiten om haar in te laten slapen :(Ben er erg van ontdaan en heb zo met Moby te doen... Ze waren zo'n klef stel samen. Nu zit hij alleen en vermaakt zich wel, maar lijkt Juultje toch wel te missen. Wil jullie nog wel een keer bedanken voor alle tips en adviezen... Helaas heeft het niet mogen baten.
Christaaa Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Ik was al benieuwd hoe het was. Wat naar te horen dat het nietg oed gegaan is. Veel sterkte!
StamperPluis Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Jammer dat de dierenarts niet eerder die injecties gegeven heeft, had wellicht de schade aan haar zenuwen kunnen beperken cq herstellen.Voor Juultje zal je nu dan wel de juiste beslissing genomen hebben en ik wens je veel sterkte met het verlies. Hopelijk houdt Moby zich redelijk, en wellicht zal hij een nieuw vriendinnetje aan zijn zijde krijgen.Een Juultje, rust zacht lieverd.
Diana1970 Geplaatst: 24 april 2014 Geplaatst: 24 april 2014 Het verliezen van een konijntje blijft afschuwelijk maar volgens mij heb jij alles gedaan wat je kon, en achteraf ...tja daar koop je weinig voor. Juultje is nu verlicht van pijn en met wat extra knuffels komt het met Moby ook wel goed. Wens je veel sterkte,Groet Diana
Aanbevolen berichten