Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi hoi allemaal,

Mijn konijntje heeft vanmiddag gewoon normaal gegeten. Zn brokjes en andijvie. Nu wilt ze ineens niet meer eten. Zelf haar lievelingseten niet. Maar ze ziet er verder wel gewoon levendig uit. Ze loopt gewoon rond en gaat op haar achterpootjes staan enzo. Dus verder doet ze gewoon normaal. Kan het zijn dat ze gewoon geen honger heeft? Ook valt het me op dat ze koude oortjes heeft. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Ik heb een spuitje en dwangvoer altijd standaard in huis dus mocht dat nodig zijn heb ik dat.

(Ik heb dit topic ook in algemeen geplaatst maar het leek me hier beter passen en ik weet niet hoe ik de ander verwijder..)

Geplaatst:

Hoe gaat het nu? Wil ze ook geen snoepje ofzo? Ik zou niet meteen gaan dwangvoeren als je niet weet wat er precies mankeert. Hoe is haar temperatuur verder? Mocht je geen thermometer hebben, kun je in de nek voelen of dat nog lekker warm is.

Hopelijk is ze ondertussen weer aan het eten gegaan.

Geplaatst:

Ik denk dat ik me te snel zorgen maakte. Ze kwam naast me liggen op de grond. Toen heb ik een deken over haar heengelegd en warmgeknuffeld en toen werden haar oortjes weer wat warmer en even later zat ze weer gewoon te eten haha.

het gaat nu gelukkig weer prima. :)

Geplaatst:

Ik vind het heel goed van je dat je er zo snel bij was, ik heb dit ook laatst gehad en toen was er wel wat aan de hand. zie dit topic Het is juist goed dat je bezorgd was, gelukkig gaat het nu weer goed met haar.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .