Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedenavond!

Mijn konijntje Moos heeft na de sterilisatie pijnstiller en antibiotica gekregen

Maar doordat ik op mijn werk een late dienst en vervolgens een vroege dienst heb, vraag ik me af of de antiibiotica en pijnstiller niet te kort op elkaar worden gegeven?

Ik heb haar net om 2300 0,7 pijnstiller en 0,7 antiibiotica gegeven. Nu moet ik morgen om 7 uur weer weg dus dan zou ik weer 0,7 van beide moeten geven.. Kan dit ? Of kan ik beter minder geven aangezien we maar 8 uur tussen zit?? Ik ben morgen om half 3 thuis, zou ik het dan geven? Het is waarschijnlijk de laatste keer dat ze antiibiotica en pijnstiller krijgt!

Ik hoop dat dit iemand dit nog leest! Alvast bedankt!

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie! Ik had inderdaad ook besloten om vanmorgen haar niets te geven, ivm met overdosis inderdaad. Ze sprong vrolijk rond, had haar hele bakje leeg en haar hele hok weer op de hok gezet zoals altijd, dus ik verwacht dat ze straks ook geen pijn zou hebben en dan geef ik haar meteen om half 3 weer de laatste antibiotica en pijnstiller! :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .