Vloems Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Ik vraag mij af hoe jullie omgaan met het feit dat er nog maar 1x per jaar geent wordt. De nijnen worden dus ook maar 1x per jaar gecheckt... Ik zit een beetje te dubben of ik niet gewoon ook in april moet gaan (ze zijn in okt geent) voor de zekerheid, gewoon om te checken of alles nog oke is. In ieder geval bij mn dierbare nijn van bijna 9jaar. Wat doen jullie hiermee?
Dollie Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Vind ik persoonlijk onzin. Zolang ze alles nog helemaal goed doen. Het is mij eigenlijk ook nog nooit gebeurt dat de dierenarts tijdens het inenten een probleem ontdekt heeft waar ik zelf nog niet van op de hoogte was o.i.d. Ook bij mijn oudjes nooit gedaan, al moet ik zeggen dat die ook al genoeg bij de dierenarts kwamen.
Sammuis Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Ik vind het ook niet zo nodig, zolang je zelf maar goed op blijft letten. Maar als jij je er wel goed bij voelt om een half jaarlijkse controle te laten doen dan zou ik gewoon mijn gevoel volgen.
Sabreintje Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Controle gewoon bij de jaarlijkse inenting. Enkel wanneer ik merk dat ze ziek zijn of gewoon eraan twijfel, spring ik wel even binnen bij de dierenarts. Maar wanneer alles lekker loopt, vind ik dit niet nodig.
Aanbevolen berichten