Baltobud8 Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Sinds gisten hebben mijn konijntjes een nieuw hok. Fluffy vond dit geweldig. Bunny zag ik al trillen. Ik vond het raar. Na haar eten te hebben gegeven was er niks aan de hand. Gewone keutels enz. Toen ik net een filmpje gingmaken, zat ze stil in een hoekje. Fluffy lag lekker in HAAR hok te zonnen. Bunny keek lusteloos naar het trapje. Toen zag ik harde gele keutels liggen, ze zaten aan elkaar, net darmkeutels maar er zaten ook haren in. Toen Bunny wegsprintte ( ze schrok van de camera) zag ik dat ze de hele tijd op waterige diarree heeft gezeten! Wat heeft Bunny? En moet ik naar de dierenarts of niet, want ze eet ook geen biks meer!
Eefje Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Jazeker moet je naar de dierenarts! Vandaag nog! Waterdunne diarree en niet eten is echt een spoedgeval.
Baltobud8 Geplaatst: 12 maart 2014 Auteur Geplaatst: 12 maart 2014 Jazeker moet je naar de dierenarts! Vandaag nog! Waterdunne diarree en niet eten is echt een spoedgeval. . Ik heb het tegen mijn moeder gezegd. Bunny kotst ook, weet je misschien wat het is?
Eefje Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Konijnen kunnen niet overgeven, wat het ook is, het is foute boel. Je konijn moet zo snel mogelijk naar de dierenarts, dit klinkt echt niet goed en de kans is groot dat je morgen te laat zult zijn.
StamperPluis Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Net wat Eefje zegt. Dit is foute boel. Spoedgeval en direct naar de dierenarts. Niet langer wachten anders kan het wel eens te laat zijn.
Woezel en Pluk Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 ik denk dat je aan deze bovenstaande berichten genoeg hebt, echt met spoed naar de dierenarts!
Dingski Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 ik hoop dat je inmiddels bij de dierenarts bent geweest? Hoe gaat het nu met je konijn? Is er een oorzaak gevonden ?
Baltobud8 Geplaatst: 13 maart 2014 Auteur Geplaatst: 13 maart 2014 Met Bunny gaat alles goed. Ze is weer heel actief. Ze had bespoten gras op, dat op een grasveld groeide. ( ik wist niet dat het bespoten was, tot mijn moeder het gisteren zei. Heeeeel laat dus :( ) de troep die er nog ligt komt omdat ze op wat darmkeutels heeft gezeten en zelfs gelegen, ik ga het zo weghalen! Bedankt voor de adviezen, als ik het zo goed schrijf .Groeten van Bunny, die zich alweer vermaakt met het nieuwe hok. ( hout is blijkbaar heeeeel lekker. Ff wat antiknaagstrips bestellen )
Aanbevolen berichten