SammieElmie Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Sammie heeft net snel een blaadje van n plant gegeten wat eraf was gevallen. En dus al soort van dor was.Het was van de Pachira Aquatica. Is dit schadelijk? Kan ik iets doen? Ik ben normaal altijd hem voor door de blaadjes op te ruimen, maar deze lag net iets onder de kast :( Ojeee
Valentine Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Ik heb thuis ook zo'n plant, wat ik op internet lees is dat ie licht giftig is.Verder niet veel info te vinden. Ik zou zorgen dat je konijntje goed eet en drinkt nu (hooi + groenten, zodanig dat het giftige blad wat teniet gedaan wordt). Verder hem in het oog houden, als er iets aan z'n gedrag of eetlust verandert naar de dierenarts, en anders sowieso de plant verzetten naar een plek waar hij er zeker niet bij kan (je kan moeilijk bij de plant kamperen om elk gevallen blaadje meteen op te rapen). 1
ElskeJunior Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 hem/haar goed in de gaten houden en als er wat verandert naar een KKDA gaan.succes
Aanbevolen berichten