knufmw Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Hallo Allemaal, ik kwam er gisteren achter dat ons konijn een stud trachius fortunei heeft gegeten.Iemand enig idee wat ik nu moet.
Evee Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Ik heb geen idee of het giftig is of niet. Houd je konijn goed in de gaten en als je afwijkende dingen ziet, bel dan de dierenarts. http://www.bunnybunch.nl/konijnen/giftige-planten-voor-konijnen.html De totale spijsvertering van een konijn duurt 24 uur. De eerste gifstoffen worden 3 tot 6 uur na het eten in het lichaam opgenomen. Let wel op dat sommige planten effecten hebben die pas na langere tijd zichtbaar worden, of niet aan de buitenkant van je konijn te zien zijn.
knufmw Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Geplaatst: 6 maart 2014 Het is namelijk gisteravond gebeurd. Vanmorgen was er nog niks aan te merken. Ik hou het goed in de gaten!!
knufmw Geplaatst: 7 maart 2014 Auteur Geplaatst: 7 maart 2014 Nog niks te merken aan het konijn. Hij eet, springt vrolijk rond en poept goed.
Aanbevolen berichten