Laura020 Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Hallo allemaal,Dierenkliniek Wilhelminapark deed net via Facebook een oproep dat ze pinwormen in de ontlasting zoeken. Hun kregen de vraag van een laboratorium. Het gaat om het DNA van deze wormen voor diagnostiek.Ik weet niet hoeveel mensen hun volgen via Facebook, dus dacht hier de oproep even te plaatsen voor hun.Als je ze hebt, ik hoop zo voor iedereen van niet..., kan je contact opnemen met het wilhelminapark. Ik weet niet of dit in de toekomst de konijntjes kan gaan helpen....Groetjes Laura
Lienappelsien Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Pas schreef iemand dat haar konijn die had. Ik weet alleen niet meer wie.
Reneetje1987 Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 De mijne.. maar die keutels met wormen heb ik alleen 4 weken geleden gezien. Daarna nooit meer(gelukkig)
Lienappelsien Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Dus jij was het Gelukkig dat je ze nu niet meer ziet.
Laura020 Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Geplaatst: 6 maart 2014 De mijne.. maar die keutels met wormen heb ik alleen 4 weken geleden gezien. Daarna nooit meer(gelukkig)Gelukkig maar ja!
Aanbevolen berichten