kikker Geplaatst: 3 maart 2014 Auteur Geplaatst: 3 maart 2014 ja inderdaad dat met zo groter spuitje in kleiner spuitje spuiten werkt wel .al is het een hele klus konijn vast houden in handoek gerold pap in ene spuitje doen overspuiten dan weer in de mond hahahhaah.ah ja moet er effe handigheid in krijgen denk ik. ik ga haar eerst even oplappen en dn rustig opzoek na een leuke exram in een opvang .zag bij huize pluis ook twee leuke nelson en yenzi .
Cleo en Jackson Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Tis idd ff wennen mr uiteindelijk lukt t voeren wel. K rol nijnies ook in handdoek dat werkt voor mij en nijn t best. succes met oplappen!
kikker Geplaatst: 4 maart 2014 Auteur Geplaatst: 4 maart 2014 Volgens mij begint ze aan het hooi te knabbelen
Aniek Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 Wat bedoel je met Olvarit 4+? Alleen Olvarit Wortel of Peer met niks anders er in mag je eventueel geven, maar zelf gebruik ik dat zeer zeldzaam of gemengd met dwangvoer. Als ik het dwangvoer niet goed in het spuitje krijg maak ik het iets dunner met water. Grotere spuiten werkt vaak niet, omdat je dan te veel in het bekje spuit waardoor het gaat lekken. Ik gebruik zelf 3ml spuitjes of de tip met 1ml spuitje werkt ook heel goed. In deze had ik ook een ontlastingsonderzoek laten doen, want het is wel heel raar. Longen klinken ook schoon? Het kan van alles zijn, zo heb ik al is gehad een luchtweginfectie en was de keel rood, pas na narcose konden ze het vinden. Het is lastig behandelen als je niks gericht weet.
Nemolientje Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 Ik was zelf niet goed in dwangvoeding, pijnstilling enz. Geven. Mijn man doet dit eigenlijk altijd. Laatst was ik alleen en had Muffin echt pijnstilling nodig. Ik heb zelf altijd Olvarit baby hapjes in huis en deed toen een beetje peer aan t tuutje en dat nam ze zo in d'r mond. Wortel moest ze echt niks van weten haha. Misschien helpt dat met t dwangvoeden? Wij gebruiken zelf altijd t 3ml spuitje maar dan is maar net wat je prettig vind. Het loopt er bij hun bijna nooit uit. Sterkte!
kikker Geplaatst: 4 maart 2014 Auteur Geplaatst: 4 maart 2014 Heb het met de appel en wortel gedaan en dan de medicijnen.en ze begint te eten had een stukje appel in haar hok gelegd daar heeft ze nu ook wat hapjes van genomen.gaat de goede kant dus op .
Lonja Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 Dat is goed! Maar heb je de ontlasting nog laten onderzoeken?
kikker Geplaatst: 4 maart 2014 Auteur Geplaatst: 4 maart 2014 Waren nu harde keutels .Heb er nog wel over gebeld maar omdat het nu rond en hard was vond ze dat tot zover niet meer nodig .
Cleo en Jackson Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Ik heb dezelfde vraag als Domino Ik hoop dat het Nijntje helemaal is opgeknapt!
kikker Geplaatst: 9 maart 2014 Auteur Geplaatst: 9 maart 2014 Met Pien gaat het heel erg goed .ze eet weer ontlasting is goed . 1
Sonja1990 Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Een niet etend konijn zou ik toch minstens van pijnstilling voorzien. Medicijnen om de darmen op gang te houden en daarnaast het dwangvoer.Beetje vreemd.Soms kan dwangvoeren zelfs gevaarlijk zijn als dat zich nog verder ophoopt in de darmen... 1
Sonja1990 Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Sorry, lees nu pagina 2? Pas. Nieuwe forum is nog niet helemaal duidelijk op me telefoon.Fijn dat Pien zich weer goed voelt
Aanbevolen berichten