Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

A.s. Zondag zou mijn ex-voedster Spikkeltje gekoppeld worden. Nu kreeg ik van de week een mailtje van de opvang dat een ander ex-ram was ontsnapt en kans had gezien om de ex-ram die ik gereserveerd had aan te vallen. Nu heeft het konijn een kapot neusje en er hangt een flapje aan.

Nu is mijn vraag kan je dat laten zitten(zoals een scheurtje in een oor)of moet het konijn geopereerd worden. Niet dat ik dat erg vind, maar zo ben ik wel voorbereid dat er eventuele kosten aan kunnen komen.

Geplaatst:

Wat vervelend voor jullie en de opvang.

Maar het kan gebeuren, helaas even via de tralies en hap.. domme konijnen toch ;)

Het geneest vaak heel netjes en je kan er niks aan laten opereren. Enige in de gaten houden dat het niet gaat ontsteken. 

Geplaatst:

Wat vervelend voor jullie en de opvang.

Maar het kan gebeuren, helaas even via de tralies en hap.. domme konijnen toch ;)

Het geneest vaak heel netjes en je kan er niks aan laten opereren. Enige in de gaten houden dat het niet gaat ontsteken.

Moet ik het dan ook ergens mee verzorgen? (zoals wij bij onszelf een wondje verzorgen)

Geplaatst:

Mijn konijn heeft ook een beschadiging aan zijn neus gehad. Maar dat kwam omdat hij op iets scherps terecht was gekomen. Maar dat is ook erg mooi genezen. Het was al heel snel dicht en er heeft ook een tijdje een soort flapje aan gezeten. Maar ineens was dat weg. Dat had hij er zelf vanaf gehaald. Nu zie je er haast niks meer van. Goed opletten of het niet gaat ontsteken. Maar dat zal de opvang ook nu wel doen.

Hopelijk slaagt de koppeling! Zou wel super zijn :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .