Mireille Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2007 Vandaag weer even op bezoek geweest en even kort een paar foto'tjes gemaakt.3 pootje (heb nog steeds geen naam) had geen zin om mee te werken.Maar om een idee van zijn grote te geven nu 4,5 week oud en een paar van zijn nestgenootjes moeders wilde jammer genoeg ook niet meewerken voor een foto.Ik zal er gewoon met wat beter weer een keertje uitgebreid voor moeten gaan zitten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 2 november 2007 Delen Geplaatst: 2 november 2007 oh de rest is ook mooi zeg die bruine smelt .hihi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
karin86 Geplaatst: 2 november 2007 Delen Geplaatst: 2 november 2007 zie dit topic nu pas...goed dat je zo voor hem zorgt hoor :D...Ja namen zijn altijd lastig...Noem hem Rambo ook een strijder hahah Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammy1 Geplaatst: 2 november 2007 Delen Geplaatst: 2 november 2007 Ik zie de foto's nu pas. Toch zonde van zo'n mooi nijntje dat ie een poot en oor moet missen. Toch vind ik het een moppie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 2 november 2007 Delen Geplaatst: 2 november 2007 Ja zeker een heel byzonder konijntje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anouk Geplaatst: 2 november 2007 Delen Geplaatst: 2 november 2007 een heel bijzondere indd maar wel heeel lief koppie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 2 november 2007 Delen Geplaatst: 2 november 2007 Wat een schatjes!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 2 november 2007 Delen Geplaatst: 2 november 2007 Zit hij nu nog bij zijn nestje ?Lukt dat een beetje ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2007 Jahoor hij zit er nog steeds bij.Ik vind 4,5 week ook wel wat vroeg om hem bij zijn moeder weg te halen.Hij drinkt net zo hard mee als er te drinken valt bij moeders en moeders verzorgt ze zo goed dat ze nu pas zijn begonnen met biks eten.Meneer is haantje de voorste en dat ie kleiner is dan zijn broers en zussen zal hem een zorg wezen hij duwt ze gewoon opzij.Hij is de brutaalste in het nestje en red zich momenteel nog perfect Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nangel Geplaatst: 2 november 2007 Delen Geplaatst: 2 november 2007 prachtig zeg, hij houd zich stande tussen de rest, daarom is het een vechtertje!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MissLopez&Beetle Geplaatst: 2 november 2007 Delen Geplaatst: 2 november 2007 Het is een Mooie Vlaam Mireille!!! Absoluut!!!Het maakt het hem Bijzonder omdat hij een Strijder is!!Ik vind het een geweldig mooi gebaar van je!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diddl Geplaatst: 3 november 2007 Delen Geplaatst: 3 november 2007 IK weet dat iemand deze naam al heeft gegeven aan een konijn maar ik vind Maximus een hele toepasselijke naam voor dit nijntje. Ik weet niet of je de film The Gladiator hebt gezien? Vandaar dat ik op de naam kwam. Mocht je inmiddels al een naam hebben verzonnen, laat je dat dan ook weten? Groetjes,Britta. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2007 Maximus vind ik best een mooie naam, geeft alleen nog een beetje een raar idee met zo'n kleine man:lol: maar ik zal het zeker laten weten als ik er uit ben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diddl Geplaatst: 3 november 2007 Delen Geplaatst: 3 november 2007 Hihihi...dat kan ik mij voorstellen. Maar onthoud....kleine nijntjes worden groot. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 3 november 2007 Delen Geplaatst: 3 november 2007 Meneer is haantje de voorste en dat ie kleiner is dan zijn broers en zussen zal hem een zorg wezen hij duwt ze gewoon opzij.Hij is de brutaalste in het nestje en red zich momenteel nog perfect Hihi, zie je wel, een strijdertje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 3 november 2007 Delen Geplaatst: 3 november 2007 Als hij zo zijn mannetje kan staan zou ik hem ook nog bij mama laten hoor.Maar de natuur kan hard zijn hƩ en dan grijp je best in. Maar zijn broertjes en zusjes zijn hem natuurlijk ook gewoon zoals hij is. Hij zal er wel komen . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brendasmurf Geplaatst: 5 november 2007 Delen Geplaatst: 5 november 2007 wat goed zeg fat je dat doet!! ik heb zelf een poesje gehad met 3 pootjes.helaas is zij maar 9mnd oud geworden zij droeg de naam:UNIEK Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2007 Vlaampje doet het super, hij heeft dan ook een super mama.Met 3 weken kwamen ze pas het nest uit, met 4 weken gingen ze eens biks mee eten en nu met 5 weken eten ze alles wat je ze aanbied en moeder zoogt ze ook nog volopVandaag is vlaampje precies 5 weekjes oud, dus tijd voor wat nieuwe foto's dringen om de wortel zoek vlaampje:blink: het nest bestaat uit in totaal 2 konijngrijze, 1 konijngrijsbonte, 3 zwarte, 3 zwartbonte en 2 ijzergauwe en al ben ik dan de kleinste van het nest, ook ik kan hard vechten voor een stukje wortel buiten het hok op het gras een echt show binkie, al blijft maar 1 oor wel een maf gezicht:baby: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jaila Geplaatst: 6 november 2007 Delen Geplaatst: 6 november 2007 super! aahw ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2007 Ik heb overigens nog steeds geen naam voor hem ik heb de volgende wel op mijn lijstje staan, maar weet het nog niet zeker Benny, betekent sterk of moedig als een beer/ gelukszoonChad, betekend strijderTino, betekend de kleine krijgshaftige, krachtig sterk en gezond Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nangel Geplaatst: 6 november 2007 Delen Geplaatst: 6 november 2007 wat een stoer beestje, hij staat er heel trots bij, hij is ook heel speciaal Ik vind het een TINO Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jaila Geplaatst: 6 november 2007 Delen Geplaatst: 6 november 2007 Tino vind ik ook het mooist klinken:) en de betekenis klopt ook nog:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 november 2007 Delen Geplaatst: 6 november 2007 flappie !!!! Ik word niet gegeten met de kerst. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xHann Geplaatst: 6 november 2007 Delen Geplaatst: 6 november 2007 Tino, vind ik ook een super naam en een leuke betekenis voor zo'n leuk ventje!!! xx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 6 november 2007 Delen Geplaatst: 6 november 2007 Benny, betekent sterk of moedig als een beer/ gelukszoonChad, betekend strijderTino, betekend de kleine krijgshaftige, krachtig sterk en gezond Eh, Cindy, volgens mij staat Flappie er toch echt niet tussen! :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten