YvonneH Geplaatst: 29 oktober 2007 Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik vind Vlaampje erg mooi hoor! Ik hoop dat hij bij jou ook erg gelukkig zal worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jaila Geplaatst: 29 oktober 2007 Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 ah gossie.. wat een mooitje! :yes: als ie straks weg is .. dan heb ik hem gejat gnagna:p veel plezier met hem! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 29 oktober 2007 Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Aww, wat een lieverdje... Gebrek aan een naamklik? Wat dacht je van Doodles? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 29 oktober 2007 Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Ja die naam gaat wel komen mireille is druk aan het brain stormen!!!! Nou mireille wat een byzondere vlaam heb je straks.Daar zijn er maar weinig van.Hopelijk kan ie toch nog lang en gelukkig leven.Dat het een stijder is heeft ie al bewezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 29 oktober 2007 Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 eem complete poot die er wel aan zat maar neit compleet mag ik je even corrigeren benjji had alleen een heup met een flubbertje met vel dus geen complete poot !! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Plus een poot waar nog eens nagels aan miste. Maar goed jij bent er van overtuigt dat deze het niet gaat redden.Mooi, ik niet dus ik geef hem een kans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jaila Geplaatst: 29 oktober 2007 Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik vind hem juist wel mooi.. omdat ie zo speciaal is.. zo bijzonder.. niet perfect haha:)oh sorry.. las net even wat verkeerd:$.. maar ik houd het hier maar bij:$ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 29 oktober 2007 Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 nee dit heeft niks met redden of neit redden te maken ik hoop van harte dat hij het gaat redden het gaat er om dat jij wederom weer denkt dat jij dingen beter weethelaas doe je dat een aantal keer te vaak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Jawel dit heeft wel met redden te maken, want jij schrijft het zo neer van dat is de uitkomst. Fijn dat jij het weet, ik niet dus ik ga het proberen En fijn dat we het eens zijn grondig oneens met elkaar te zijn, misschien moet je eens ophouden met daar continu op te wijzen en gewoon niet meer te reageren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 29 oktober 2007 Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 nee ik mag jou wel wijzen op dingen waar ik het niet mee eens ben dat is namelijk normaal en helemaal dat jij denkt dat jij dingen heel veel beter weet dan ik bijvoorbeeld hoe mijn eigen konijn eruit heeft gezien en ik vertel gewoon hoe mijn ervaring is geweest met een konijn dat een achter poot mist . en helemaal niet dat dit de uitkomst van jou nog naamloos vlaampje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Luka Geplaatst: 29 oktober 2007 Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik wil Mireille en het Vlaampje heel veel geluk wensen en hopelijk overleefd hij het en heeft hij een lang en gelukkig leven...Ik vind hem ook een heel erg mooi beestje... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 30 oktober 2007 Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Ah, wat een dotje!Ik hoop echt dat hij het gaat redden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 30 oktober 2007 Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 ah wat een mooitje zeg.Ik kan er echt verliefd op worden, En ook ik hoop dat hij het gaat redden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peacefull Geplaatst: 30 oktober 2007 Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 wat een mooierdfijn dat je m een kans geeft, ik hoop dat t goed komtveel sucses Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saona Geplaatst: 30 oktober 2007 Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Owwww wat issie lief!!! Wat een poepie !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 30 oktober 2007 Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Aww hij is juist erg lief, juist door zn pootje en oortje minder! Dat maakt m extra mooi en byzonder! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnyLover Geplaatst: 30 oktober 2007 Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Echt super van je Mireille!!!!!! Ik hoop echt dat alles goed komt met je vlaampje! Ik vraag me af, dat als hij zijn gewicht later niet kan dragen, of er dan ook zoiets bestaat als wat ze soms bij honden doen......zo'n wieltje? Er moet toch iets mogelijk zijn? En nu hij 1 oor mist, heeft hij nu ook evenwichtstoornissen? of is dat bij een konijn anders? En ik weet bijna zeker dat hij het wel gaat redden, zo'n vechtertje dat moet haast wel! Vaak zijn dit juist de sterkste uit het nest! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnyLover Geplaatst: 30 oktober 2007 Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Misschien is dit een leuke naam voor hem? Ademar betekent: Beroemd door strijd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 30 oktober 2007 Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Wat een mooi vlaampje is het Mireille!!En ook ik denk dat hij het wel gaat redden, hij heeft iemand die goed voor hem zorgt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daantje Geplaatst: 30 oktober 2007 Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 wat een mooie kleur heeft ie, een echt vechtertje is het inderdaad!!! erg leuk dat hij bij jou nu een nieuwe kans krijgt, dat heeft ie wel verdiend!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 30 oktober 2007 Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik heb wel eens een nhd gehad zonder oren en zonder staard.Leek wel een cavia haha.Ik heb hem een nieuw huisje gegeven bij mensen binnen.Omdat er geen water in de oren mog komen.Maar oor er af geeft gelukkig geen problemen met het evenwicht.Dat kan alleen problemen geven als het oor van binnen beschadig is.Ik meen net als bij mensen het aambeeld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaar Geplaatst: 31 oktober 2007 Delen Geplaatst: 31 oktober 2007 Is Solo een leuke naam, vanwege het ene oor?Of Trio vanwege de 3 pootjes?Of Nelis, vanwege het mank lopen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nangel Geplaatst: 31 oktober 2007 Delen Geplaatst: 31 oktober 2007 moeilijk he om een naam te vinden, of heb je zelf al een keus gemaakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2007 Nee het blijft moeilijk. Ik zat eerst aan chad te denken omdat dat strijder betekent, maar ergens klikt dat ook nog niet helemaal. Momenteel kunnen mijn hersenen volgens mij toch niet te veel klikken aangezien ze vol zitten met snot en ik amper rechtuit kan denken.Ik ben vandaag vol goeie moed begonnen op het werk.Maar op een gegeven moment zat ik achter de computer, ik ben wat aan het doen, wat was ik eigenlijk aan het doen??Toen heb ik me ziek gemeld en ben naar huis gegaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kiki Geplaatst: 31 oktober 2007 Delen Geplaatst: 31 oktober 2007 wat een lieverd zeg, echt een plaatje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten