SammieElmie Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 De castratie is goed gegaan! Ze vonden Sammie super lief en was erg gezond..Nou dat merken we aan zijn herstel!Hij heeft al gegeten de handdoek aan de kant geslingerd en nu...Wil hij zn hok uit! Hij is aan de ren aan het rammelen!Nu heb ik als afleiding al een slinger gemaakt met groente maar meneer wil rondrennenIs dat al slim? Hij is vandaag pas geholpen..En mag hij t trapje van zn hok gebruiken? En dus naar boven klimmen?Hij wil graag maar is dat niet te snel?
Gast Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 Fijn dat alles goed gegaan is. De meeste rammetjes zijn zo snel weer op de been gelukkig. Laat hem zijn hok maar uit hoor, maar hou wel in de gaten dat hij het niet te gek maakt.
MandyChi Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Mijn konijn is gister ook geholpen. Hoewel hij wel lekker rustig in zijn hokje ligt. Zijn er ook momenten dat hij er uit wilt. Hij loopt eigenlijk altijd los, maar is dat nu wel verstandig? Ik lees hierboven dus dat het opzich wel kan. Kan zijn wond niet gaan onsteken alstie gewoon op de grond ligt? Dat is waar ik een beetje bang voor ben...
MaddyB Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Normaal zal dit geen probleem geven hoor.Mijn kleintje ging ook gewoon direct terug in zijn ren liggen...Ik denk dat een handdoek of de grond weinig uitmaakt aangezien ze met hun poten vaak in hun hoektoilet staan en die stoffen ook overal ronddragen...Gewoon de wond dagelijks controleren of deze mooi geneest.
roosnajul Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 onze wollie is zojuist ook gecastreerd. onze da beweerde dat wollie gewoon met zijn hok in de schuur kan. het is daar niet heel koud maar toch. op internet lees ik namelijk dat ze na een castratie beslist binnen moeten staan.
Lonja Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 Dat is omdat ze zich direct na de ingreep door de narcose soms moeilijk warm kunnen houden. Je zou er een kruik bij kunnen leggen. Binnen is wel veilig maar als de narcose vanochtend was en hij gedraagt zich weer helemaal normaal, eet normaal, is levendig dan kan het met een kruik erbij vast wel als het moet. Doe waar jij je goed bij voelt. Als je het nog niet helemaal vertrouwt zou ik hem nog een nachtje binnen houden.
roosnajul Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 dank je. hij is vanmiddag geholpen. is een kruik niet gevaarlijk? of dan een metalen kruik doen
Aanbevolen berichten