JoyceG Geplaatst: 19 februari 2014 Geplaatst: 19 februari 2014 Hallo, Toen ik eergisteren thuis kwam zag Nora haar neusje er nogal vies uit.Ik direct in paniek foto's maken en doorgestuurd naar de DA. Die zei dat ik even moest afwachten als ze nog at, keutelde en de hele rim ram.Alles oké, ze had even later haar neusje schoongemaakt en sindsdien niet meer gezien (om het halfuur/uur even gaan kijken hoe ze eruit zag) Is dit normaal, heeft ze gewoon even in wat vuilte gelegen? (toiletje ofzo?) Of moet ik me toch zorgen maken?
wupsie Geplaatst: 19 februari 2014 Geplaatst: 19 februari 2014 dit ziet er idd uit alsof ze in de urine heeft gehangen met haar neusje. het ziet er op deze foto zeker niet uit als snot oid
JoyceG Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Geplaatst: 19 februari 2014 dit ziet er idd uit alsof ze in de urine heeft gehangen met haar neusje. het ziet er op deze foto zeker niet uit als snot oid Oef, Maar ik neem toch liever het zekere voor het onzekere. Gelukkig hebben we een enorm goede DA.
Woezel en Pluk Geplaatst: 19 februari 2014 Geplaatst: 19 februari 2014 het ziet eruit als een normaal vies neusje met wat modder/ander-bruin-spul...
JoyceG Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Geplaatst: 19 februari 2014 Ik heb het haar daarnet zien doen, neus in hun toiletje steken. Niets ergs dus
Aanbevolen berichten