Ga naar inhoud

Losse nagels?


Seleentje

Aanbevolen berichten

Ik wilde mijn konijntje haar nagels knippen, maar ik voel heel erg verschil tussen haar voorpootjes en achterpootjes. Niet alleen qua dikte van de nagel zelf, maar ook qua bewegingsmogelijkheid. Is dit normaal? Ik mag er van haar ook niet aan zitten, maar als ze loopt lijkt ze er geen last van te hebben. Ze zijn niet heel erg lang, maar wel erg scherp. Help?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het inderdaad volkomen normaal is wat je nu omschrijft. Dat je er niet aan mag zitten zegt niet zoveel hoor, ik mag bij geen van mijn konijnen aan hun nagels komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is normaal hoor, met de achterpoten zetten ze af en die nagels zijn inderdaad flexibeler. Ik vermoed dat het daardoor komt. Er zijn niet veel konijnen (of dieren in het algemeen) die het echt prettig vinden dat je aan hun nagels zit, dus ook dat is niet zo gek. Zorg gewoon dat ze regelmatig op lengte geknipt worden en voor de rest hoef je je er geen zorgen om te maken :)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .