Laura:: Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Mijn konijn is ziek en hijheeft allemaal snot uit zijn neus en niest .:Weet iemand wat ik kan doen om het te verhelpen.We hebben de dierenarts al opgebelt en die wist het zo ook niet en het kostte 30 euro om er heen te gaan en dan ook nog het medicijn betalen wat dan ook nog best duur was Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik ga een poging ondernemen om dit netjes te zeggen: Een telefoontje naar de DA zal hier niet genoeg zijn, je moet als de bliksem met dit dier naar een DA!!! Wat dat kost , doet er nu even niet toe...dat konijntje ziet er absoluut niet goed uit. Ik zou zeggen, poets het een beetje weg en dan snel naar de DA. Ik ga hier zelfs niet vermelden wat het allemaal kan zijn, er zijn zoveel mogelijkheden en wij zijn DA'en. Bovendien is er NIETS wat jij nu kan doen, alleen een DA kan meer zeggen. Laat je iets weten als je weer terug bent van de DA? PS: Als je momenteel niet genoeg geld hebt, vraag dan even aan de DA of je het mag afbetalen, die gaat vast akkoord. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura:: Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb het al weggeveegt het snot maar ik mag van mijn ouders er niet heen omdat ze het te duur vinden. en hij is al 10 jaar en het kan ook nog zijn dat de antibiotica niet aanslaat, omdat hij al zo oud is.groetjes laura:( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Wij kunnen je niet helpen helaas alleen de da kan je dier nog redden!!!!!!!!!!!!!!!Het spijt mij zeer dat je ouders er zo over denken.................................verder kan ik geen woorden zeggen....................... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Heb je geen zakgeld in een spaarpotje zitten ofzo? Kan je dat dan niet gebruiken? Of vraag aan je ouders of je het geld van hen kan lenen en weer terugbetaald later? Dit diertje heeft echt een DA nodig hoor, Laura... Eet hij nog wel? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaar Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Ziektes en medische problemen bij konijnen Ik heb er weinig verstand van, maar de symptomen kunnen bij snot horen. Zeker even naar de DA gaan, en als ik jou was zou ik weinig vertrouwen hebben in de DA die je hebt. Is het mogelijk om naar een andere te gaan? Ik weet dat de tarieven erg kunnen verschillen, van de week ben ik met mijn konijn geweest en ik moest, voor een klein consult inclusief injectie, iets meer dan 15 euro betalen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura:: Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 vanmorgen nog wel maar nou geloof ik niet meer.Hij zit de heletijd stil in een hoekje te piepen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Laura, jou konijntje heeft nu erg veel pijn... dat laat hij zien door in een hoekje te gaan zitten piepen... Bel alsjeblieft de DA en vraag hem of je iets kan regelen mbt betaling. Zorg er ondertussen voor dat je de snot steeds wegveegt, zodat hij niet stikt... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 adviesen van ons kunnen je niet helpen spoed daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor behandeling Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura:: Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Maar hij vind het niet fijn als ik het wegveeg dan gooit hij z'n kop omhoog.(het snot is nu niet meer zo erg als toen de foto genomen werd.)Maar hij zit nu af en toe te bibberen en hij doet raar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Ja meis hij gaat dood.........................alsje niet op schiet.Des noods bel je de dieren ambu!!!!!!!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura:: Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Hij zit nu in zijn hokje en ik durf niet te kijken.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura:: Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik kan ze niet overhalen om naar de dierenarts te gaan.:'( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Dit heeft geen zin zo laura je gaat wat doen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Je kunt je ouders op zĀ“n minst zeggen dat jij verantwoordelijk bent voor jouw huisdieren en je ouders voor jouw!!! praat ze maar een schuld gevoel aan dat je konijn het heel benauwd heeft nu en aan het dood gaan is!!!!!!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura:: Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Ze vinden dat hij het niet meer waard is.:"( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura:: Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Maar de dierenarts zijn zelf ook al aan de telefoon dat de antibiotica waarschijnlijk ook niet meer aanslaat omdat hij al zo oud is . en hij heeft nog maar weinig weerstand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Dat ben ik met da wel eens dus je hebt nu de keuse hij overlijd binnen korte tijd of je laat hem inslapen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura:: Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 ik durf niet meer naar hem toe te gaan.ik vind het eng.En ik kan mijn ouders echt niet overhalen om naar de dierenarts te gaan.Een op de fiets gaat ook niet want dan kan ik hem niet meenemen en het is te ver weg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 tussen haakjes mijn oudste konijnen zijn 18 en 17 jaar geworden dus echt oud en versleten hoeft ie niet te zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Dan bel je de dieren ambu die brengen hem voor je weg met spoed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura:: Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik laat hem liever in z'n eigen omgeving. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammy1 Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Als dat zo is laat hem dan tenminste inslapen, nu lijdt hij onnodig pijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 oktober 2007 Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 oke jouw keuse maar ik vind het zeker niet kunnen als je het weet!!! En neem geen dier meer svp als je ouders er geen geld aan uit willen geven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura:: Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 nee, dat wil ik niet. ik wil dat hij hier blijft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten